УРАХУВАННЯ МОТИВАЦІЇ У ФОРМУВАННІ МОВНОЇ АВТОНОМІЇ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.04

Ключові слова:

самостійна робота, внутрішня/зовнішня мотивація, навчальні стратегії, навичка самоконтролю, адекватна самооцінка

Анотація

У статті розглядається самостійна робота, як запорука підготовки майбутнього фахівця; аналізуються види мотивів, які впливають на готовність студентів брати відповідальність за процес навчання; а також визначають­ся можливі шляхи регуляції мотиваційної сфери студентів у процесі вивчення іноземної мови. Відсутність внутріш­ньої мотивації студентів до прийняття самостійних рішень може бути скорегована за рахунок стимулювання мотивації досягнення, експліцитному навчанню навчальним стратегіям, формуванню навички самоконтролю та адекватній самооцінці студентів.


https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.04

Біографія автора

Вікторія Осідак, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

кандидат педагогічних наук, доцент,

кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур, Інститут філології

Посилання

BENSON, Philip. Teaching and Researching Autonomy in Language Learning. Harlow: Pearson, 2001.

BOCHAROVA, Ye.P. Obucheniye samokontrolyu znanii na zanyatiyah po inostranym yazykam (Developing self assessment skills of language students) // Intensifikatsiya samostoyatelnoi raboty studentov izuchayuschyh inostranyye yazyki (Promoting language autunomy): Mezhvusovskii sbornik / Chief ed. prof. N.A. Shelinger. − Leningrad.: Leningrad university publishing house, 1989 – PP. 8–13. Print

DEVELOPING Autonomy in Language Learners / Learning Strategies Instruction in Higher Education: National Capital Language Resource Center. Retrieved on line http://www.nclrc.org/guides/HED/pdfs/full.pdf.

GUDYMA, А.P. Promoting formativeassessment in language learning ( Usileniye obuchayusche-razvivayuschyh vozmozhnostei tekuschego kontrolya znanii studentov): Diss. U of Kazan, 1981. Abstract. Print.

HSIANG-J CHEN, Hung-Hsi Pan, Learner Autonomy and the Use of Language Learning Strategies in a Taiwanese Junior High School.

IVANOVA, M.A. Developing students’ readiness to autonomous foreign language learning in the information age at the Department of Engineering (Formirovaniye gotovnosti k samostoyatelnoi rabote studentov koledzha zaochnoi formy obucheniya v usloviyach informatisatsii obrazovaniya: na primere “Inzhenernoi grafiki” i spestialnyh disstiplin): VAK 13.00.08, Diss. U of Moscow, 2007 – 128 p. Retrieved on line http://eprints.zu.edu.ua/21987/1/20.pdf

JONES, Leo. The student-centered classroom// Cambridge University Press, 2007. – 41 p.

LITTLE , David. “Developing Learner Autonomy in the Foreign Language Classroom: A Social-inter-active View of Learning and Three Fundamental Pedagogical Principles.” Revista Canaria de Estudios Ingleses 38 (Abril 1999): 77–88.

LITTLEWOOD, William. Communicative Language Teaching / W. Littlewood. – Cambridge: Cambridge University Press, 1995.

OXBROW, Gina and Rodríguez, Carolina. “language learning motivation and learner autonomy: bridging the gap”. Juárez Universidad de Las Palmas de Gran Canaria // http://publica.webs.ull.es/upload/REV%20RECEI/61%20%202010/04%20Oxbrow%20y%20Rodr%C3%ADguez.pdf Oxford, Rebecca. (1992/1993). Language learning strategies in a nutshell: Update and ESL suggestions. TESOL Journal, 2(2), 18–22.

SEMYENOVA, Yu. I. Motivation in teaching adult language learners (Uchyet faktora motivatsii v prostesye obucheniya vzrosloi auditoria). // Fundamentals in linguistics and cross-cultural communication (Teoriya yazyka I vtzhkulturnaya kommunikatsiya): / Ed. T.Yu.Sazanova. – Kursk: Kursk state university, 2005. – 104 p. Retrieved on line http://go.mail.ru/redir?q

TERNOVYCH, T. Yu. Learner autonomy formation through reading at language departments (Metodika formirovaniya strategii avtonomnoi uchebnoi deyatelnosti u studentov-pervokursnikov v rabotye c inoyazychnym tekstom (yazykovoi fakultet, nemetskii yazyk): thesis. Moscow, 2007. – 184 p. Retrieved on line http://gramota. net/materials/2/2016/4-3/56.html

THANASOULAS, Dimitris. What is learner Autonomy and how can it be fostered // Karen’s linguistics issues / free resources for teachers and students of English, December, 2002 // http://mail.yandex.ru/?win=40&clid=48577.

ȚURLOIU, Adela and Stefánsdóttir Í., Sif. Learner Autonomy: Theoretical and practical information for language teachers: Háskóli Íslands, Menntavísindasvið.- 2011, – 49 p. http://disser.com.ua/contents/5474.html

ZIMNYAYA, I.A. Pedagogica lpsychology (Pedagogicheskaya psichologiya): Uchebnik dlya vuzov. 2nd Ed. – Moscow: Logos, 2001: 384 p. Print

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-20

Як цитувати

Осідак, В. (2017). УРАХУВАННЯ МОТИВАЦІЇ У ФОРМУВАННІ МОВНОЇ АВТОНОМІЇ СТУДЕНТІВ. ARS LINGUODIDACTICAE, (1), 25–30. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.04

Номер

Розділ

НАУКОВІ СТАТТІ