ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ СОКРАТА У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОГО АРГУМЕНТОВАНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ЮРИДИЧНОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • Інна Заярна Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.07

Ключові слова:

англійське аргументоване писемне мовлення, метод-продукт, метод-процес, метод Сократа, юридична англійська мова

Анотація

Узагальнюючи результати останніх досліджень, автор визначає особливості застосування «сократівського» методу для навчання студентів юридичного профілю, зазначаючи переваги і складнощі у його застосуванні у нав­чанні англійського аргументованого писемного мовлення. У статті також проаналізовані існуючі підходи до нав­чання іншомовного писемного мовлення і зроблена спроба визначити найбільш ефективний для навчання саме англійського аргументованого писемного мовлення.


https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.07

Біографія автора

Інна Заярна, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

аспірант,

кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур, Інститут філології

Посилання

Bautista, Lowell. The Socratic Method as a Pedagogical Method in Legal Education. Wollongong: University of Wollongong, 2014. Print.

Dernbach, John C. The Wrongs of Legal Writing. Student Law, 1987, 14–31. Print.

Harmer, Jeremy. The Practice of English Language Teaching. Pearson Education Limited, 2001. Print.

Jackson, Jeffrey D. Socrates and Langdell in Legal Writing: Is the Socratic Method a Proper Tool for Legal Writing Courses?California Western Law Review: Vol. 43: No. 2, Article 2. Web. 08 Feb. 2017

Kearney, Mary K. and Mary Beth Beazley. Teaching students how to “think like lawyers”: integrating Socratic Method with the writing process. Temple Law Review. Vol. 64. No. 4 (1991): 885–908. Print.

Klagge, James and Nicholas D. Smith (edd.). Methods of Interpreting Plato and his Dialogues. Oxford: Clarendon Press, 1992. Web. 10 Feb. 2017.

Vlastos, Gregory.The Socratic Elenchus’, Oxford Studies in Ancient Philosophy I. Oxford, 1983, 27–58. Print.

Zaiarna, Inna. “Letter of Advice as a Type of English Reasoning Writing of Law Students: Teaching Methods and Techniques.” Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia «Aktualni pytannia derzhavotvorennia v Ukraini» 20 travnia 2016, Kyiv (International Scientific Practical Conference “Current Issues of State Construction in Ukraine”, May 20, 2016, Kyiv). Ed. by Hrytsenko I. S. Kyiv: VPC “Kyyivs’kyy universytet”, 2016. 287–289. Print.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-20

Як цитувати

Заярна, І. (2017). ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ СОКРАТА У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОГО АРГУМЕНТОВАНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ЮРИДИЧНОГО ПРОФІЛЮ. ARS LINGUODIDACTICAE, (1), 44–48. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.07

Номер

Розділ

НАУКОВІ СТАТТІ