EXPLORING L2 STUDENT PERCEPTIONS TOWARDS SOURCE-BASED EAP WRITING ASSESSMENT TASKS

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2020.5.01

Анотація

Дослідження є спробою зрозуміти, як студенти, що вивчають англійську мову як іноземну, використовують
інформацію із зовнішніх джерел та з якими труднощами стикаються у процесі виконання інтегрованих завдань з
академічного читання та письма. На основі спостережень за студентами першого курсу під час занять з англійської
мови для академічних цілей було проаналізовано уявлення студентів про використання академічних джерел, мету та
особливості цитування та ті аспекти письма, які слід вдосконалити для досягнення прогресу в академічному письмі.
Окрім методу спостережень, було застосовано метод анкетування: 22 першокурсника було опитано за допомогою
відкритої анкети. Анкету, націлену на отримання перцептивних коментарів першокурсників щодо власних досягнень
в академічному письмі, було запропоновано після виконання студентами екзаменаційного інтегрованого завдання
з читання та письма. Тематичний аналіз змісту письмових робіт та статистичний аналіз виявили низку труднощів,
пов’язаних з практикою ефективного та належного цитування в контексті академічного письма. Дослідження має
практичне значення для навчання англійського академічного письма з метою вдосконалення практики цитування.
Ключові слова: англійське академічне письмо, інтегровані завдання з читання та письма.

Біографія автора

Аслі Гюктюрк Саглам

Aslı Lidice Göktürk Sağlam, PhD in FLE, language testing and assessment, an instructor at ScOL. Prior to Özyeğin
University, she worked at Bilkent, Bilgi and Bahcesehir universities as an instructor, curriculum advisor and team leader. Her
research areas involve: Teacher Education, ICT and Instructional Design.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-27

Номер

Розділ

Статті