ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ПУБЛІЧНОГО ВИСТУПУ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ

Автор(и)

  • Світлана Білоус Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2018.2.09

Ключові слова:

публічний виступ, монологічне мовлення, персуазивна стратегія, аргументативні тактики, емотивні тактики, оцінні тактики, модель навчання

Анотація

У статті публічний виступ розглядається як приклад англомовного усного монологічного персуазивного мовлення, окреслено домінантну комунікативну стратегію та тактики виступів, які надихають, агітаційних виступів та власне переконливих виступів. Запропоновано модель організації процесу навчання студентів англійського усного монологічного персуазивного мовлення у жанрі публічного виступу.

Біографія автора

Світлана Білоус, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

викладач,

кафедра іноземних мов юридичного факультету

Посилання

Martynova R. (2004). Tsilisna zahal’nodydaktychna model zmistu navchannya inozemnykh mov (Мартинова Р.Ю. Цілісна загальнодидактична модель змісту навчання іноземних мов). Kyiv: Vyshcha shkola. Print.

Mayyer N. (2011) Model organizatsiyi navchalnoho protsesu dlya samostiynoho ovolodinnya frankomovnym dilovym pysemnym spilkuvannyam maybutnimy dokumentoznavtsyamy z vykorystannyam dystantsiynykh tekhnolohiy. (Майєр Н. Модель організації навчального процесу для самостійного оволодіння франкомовним діловим писемним спілкуванням майбутніми документознавцями з використанням дистанційних технологій). Osvita rehionu: politolohiya, psykholohiya, komunikatsiyi. № 5. Web. 04 Aug. 2017.

Plestsova, Tatiana Alekseevna (2007). Formyrovanye umeniy publychnoho vystupleniya na professyonalnuyu temu: angliyskiy yazyk, neyazykovoy vuz, prodvynutiy etap obuchenyya (Плесцова Т.А. Формирование учений публичного выступления на профессиональную тему: английский язык, неязыковой вуз, продвинутый этап обучения). Diss. Moscow State Linguistic U. Abstract. Print.

Sternyn I.A. (2011). Praktycheskaya rytoryka v obyasneniyakh i uprazhnenyyakh dlya tekh, kto khochet nauchytsya govoryt (Стернин И.А. Практическая риторика в объяснениях и упражнениях для тех, кто хочет научиться говорить). Voronezh: Іstoky, Print.

Shchukyn A. N. (2004). Obuchenye ynostrannym yazykam: teoriya i praktika (Щукин А.Н. Обучение иностранным языкам: теория и практика). Moscow: Fylomatys, Print.

Zabolotna, Maryna Ihorivna. (2015) Metodyka navchannya audiyuvannya anglomovnykh publitsystychnykh tekstiv starshoklasnykiv v umovakh profil’noho navchannya (Заболотна М.І. Методика навчання аудіювання англомовних публіцистичних текстів старшокласників в умовах профільного навчання). Diss. Taras Shevchenko National University of Kyiv. Print.

Zahalnoyevropeyski rekomendatsiyi z movnoyi osvity: vyvchennya, vykladannya, otsinyuvannya (2003). (Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання). Kyiv: Lenvit, Print.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-20

Як цитувати

Білоус, С. (2018). ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ПУБЛІЧНОГО ВИСТУПУ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ. ARS LINGUODIDACTICAE, (2), 71–75. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2018.2.09

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МОВ У СЕРЕДНІЙ ТА ВИЩІЙ ШКОЛАХ