СИСТЕМА ВПРАВ І ЗАВДАНЬ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЛАТИНСЬКОМОВНОЇ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2020.5.04

Анотація

У статті представлена система вправ і завдань для формування латинськомовної компетентності у майбутніх філологів. Проаналізовано наукові підходи до формування зазначеної компетентності та розроблення системи вправ у контексті навчання класичних мов, зокрема латини. Виділено й описано етапи формування латинськомовної лінгвістичної компетентності, запропоновано відповідні групи вправ та завдань, наведено їх приклади. Розроблено систему вправ і завдань для формування у майбутніх філологів латинськомовної лінгвістичної компетентності на засадах інтегративно-диференційованого підходу, яка охоплює три підсистеми – фонетичні вправи та завдання, граматичні вправи та завдання, лексичні вправи та завдання.
Ключові слова: латинськомовна лінгвістична компетентність, система вправ та завдань, етапи формування компетентності.

Біографії авторів

В’ячеслав Шовковий, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри методики викладання української та іноземних мов та літератур, Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка.

Тетяна Шовкова, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

асистент. Кафедра германської філології та перекладу, Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Тамара Кавицька, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

кандидат педагогічних наук, доцент. Кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур, Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-20

Як цитувати

Шовковий, В., Шовкова, Т., & Кавицька, Т. (2020). СИСТЕМА ВПРАВ І ЗАВДАНЬ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЛАТИНСЬКОМОВНОЇ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. ARS LINGUODIDACTICAE, (5), 32–44. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2020.5.04

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ