ІГРИ В НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Yu.O. Demianova Національний університет біоресурсів і природокористування України, м. Київ, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-2206-0162

Ключові слова:

англійська як іноземна мова, початкова школа, вивчення мови, методи навчання.

Анотація

Статтю присвячено використанню ігор у навчанні англійської мови як іноземної. Стверджується, що ігри можуть бути ефективним методом навчання у початковій школі.  Через захопливі види діяльності діти краще набувають мовних навичок і вмінь, оскільки в процесі навчання вони не усвідомлюють, що вивчають мову, засвоєння іноземної мови відбувається природно. Також доводиться, чому ігри повинні використовуватися на уроці англійської мови з метою максимізувати позитивний результат у її вивченні. 

Біографія автора

Yu.O. Demianova, Національний університет біоресурсів і природокористування України, м. Київ

кандидат філологічних наук, старший викладач кафедри англійської мови для технічних і агробіологічних спеціальностей

Посилання

Chen, I-Jung. 2005. Using Games to Promote Communicative Skills in Language Learning. The Internet TESL Journal, Vol. XI, No. 2.

Chomsky, N. 1957. Syntactic structures. Mouton, The Hague.

Deleżyńska, Katarzyna. 2012. The role of games in teaching children. Retrieved on October 22, 2017, from http://teacher.pl/the-role-of-games-in-teaching-children/

Horwitz, E.K., Horwitz, M.B., and Cope, J.A. 1986. Foreign language classroom anxiety. The Modern Language Journal, 70 (2), pp. 125-132.

Sigurgeirsson, Ingvar. 1995. Leikjabankinn. Reykjavík: Bóksala Nemendafélags Kennaraháskóla Íslands.

Uberman, A. 1998. The use of games: for vocabulary presentation and revision. English Teaching Forum, 36 (1): 20.

Vernon, S. A. Benefits of using games in the classroom. Retrieved on October 22, 2017, from www.teachingenglishgames.com

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-23