РОЗВИТОК ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО КРУГОЗОРУ І ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ

Автор(и)

  • Е.В. Бабенко Національний університет біоресурсів і природокористування України, м. Київ, Ukraine

Ключові слова:

естетичне виховання, естетична культура, розвиток художньо-естетичного кругозору, розвиток творчої активності.

Анотація

У статті розглядаються деякі аспекти розвитку художньо-естетичного кругозору і   творчої активності студентів-філологів. Дослідження включає три етапи апробації: констатуючий, формуючий та контролюючий. Описано цілі та методика проведення дослідно-експериментальної роботи, проведено моніторинг рівнів сформованості художньо-естетичного кругозору і творчої активності студентів.

 

Біографія автора

Е.В. Бабенко, Національний університет біоресурсів і природокористування України, м. Київ

кандидат філологічних наук,
доцент кафедри романо-германських мов і перекладу 

Посилання

Грицай Л.А. Формирование эстетической культуры старшеклассников в современных условиях: автореф.дис.на соискание ученой степени канд.пед.наук.: спец.13.00.01 «общая педагогика, история педагогики и образования » /Л.А.Грицай. – Рязань, 2008. – 22 с.

Дмитриева М.Б. Развитие художественного интереса подростков в условиях внешкольной работы: автореф.дис.на соискание ученой степени канд.пед.наук.: спец.13.00.02 «теория и методика обучения (художественное образование и эстетическое воспитание; уровень дополнительного образования)» / М.Б.Дмитриева. – Екатеринбург, 2013. – 24 с.

Воспитательный процесс: изучение эффективности метод.рек/ под ред. Е.Н. Степанова. – М.: ТЦ «Сфера», 2001. – 121 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-14