ВЕБ-КВЕСТ ЯК ІНТЕРАКТИВНА ФОРМА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ДОКУМЕНТОЗНАВЦІВ

Автор(и)

  • Gаnna Yermolayeva

DOI:

https://doi.org/10.32461/2409-9805.2.2017.150201

Ключові слова:

веб-квест, інтерактивна методика навчання, Інтернет, проект, самостійна робота, навчальний процес, майбутні документознавців

Анотація

Мета роботи. У дослідженні здійснено аналіз особливостей поширення веб-квест-технологій як інтерактивної форми самостійної роботи студентів-документознавців, видів таких технологій, структури та впливу на майбутню практичну діяльність. Методологія дослідження полягає в застосуванні теоретичних методів (документальний аналіз, аналітико-синтетична переробка інформації, порівняння), що дає змогу виявити і узагальнити доробки з питань щодо особливостей використання веб-квестів у навчальному процесі, зміни змісту професійної освіти, удосконалення навчального процесу, в якому збільшується частка і важливість самостійної роботи студентів. Наукова новизна роботи полягає в розгляді веб-квесту як інтерактивної форми самостійної роботи студентів- документознавців, що впливатиме на процес їхньої підготовки до майбутньої практичної діяльності; в розробці проектного завдання самостійної роботи з навчальної дисципліни «Управлінське документознавство», що спирається на результати аналітичного дослідження певного питання у фаховій сфері, котре має логіко-композиційне оформлення, виконується з поширенням дібраних інформаційних ресурсів Інтернету, що націлені на результат, отриманий у процесі ділової гри, направленої на навчання; в аналізі веб-квестів як матеріального втілення у формі мультимедійної презентації, функція якої висвітлити дослідницьку діяльність студентів, їхні результати у процесі виконання самостійної роботи. Висновки. Необхідно відзначити, що веб-квести активізують самовиховання та самоосвіту студентів. У процесі активізації творчої спрямованості це дає змогу значно розширити сферу інформаційного відчуття та уявлення, сформувати та вдосконалити пізнавальні можливості, вміння самостійно одержувати і застосовувати знання у практичній діяльності майбутніх документознавців.


Посилання

Бондаренко Т. Веб-квест технологія як засіб активізації самостійної діяльності майбутніх вчителів початкових класів / Т. Бондаренко // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. – 2013. – №13. – C. 224-230.

Быховский Я. Образовательные веб-квесты: [Електронный ресурс]. – Режим доступу: http://ito. edu.ru/1999/III/1/30015.html. – Название с екрана

Гомотюк О. Інноваційні технології підготовки фахівця-документознавця у Тернопільському національному економічному університеті [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dspace.tneu. edu.ua/bitstream/316497/7334/1/Homotuk_Ternopil_stattya.pdf. – Назва з екрану.

Гуревич Р. Використання сучасних технологій навчання у ВНЗ: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://library.kpi.kharkov.ua/JUR/TPUSS%202014_3.pdf. – Назва з екрану.

Гуревич Р. С. Інформаційні технології навчання: інноваційний підхід : навчальний посібник / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія, Л. С. Шевченко ; за ред. Гуревича Р. С. – Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2012. – 348 с.

Желізняк Л. Технологія «Веб-квест» на уроках інформатики: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/30734/. – Назва з екрану.

Ільченко О. В. Використання web-квестів у навчально-виховному процесі [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/30113/. – Назва з екрану.

Кадемія М. Використання Веб-квестів у процесі підготовки вчителя технології: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/434/1/Kademija.pdf. – Назва з екрану.

Каньковський І.Є. Web-квест як засіб активізації самостійної роботи студентів / І.Є.Каньковський // Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. – 2013. – №11. –С. -204

Коваль С. М. Використання інформаційних технологій у процесі навчання [Електронний ресурс] / С.М. Коваль. – Режим доступу: www.kpi.kharkov.ua/archive. – Назва з екрану.

Кононец Н.В. Технологія веб-квест у контексті ресурсно-орієнтованого навчання студентів / Н. Кононец // Витоки педагогічної майстерності. – 2012. – Випуск 10. – С.138-143.

Лазаренко Л.В. Використання інноваційної технології веб-квест у викладанні іноземної мови майбутнім математикам [Електронний ресурс]. – Режим доступу http://cnp.org.ua/files/Archive/Kiev_ october_2015_part2.pdf. – Назва з екрану.

Маслова О.В. Використання інноваційної технології веб-квест при викладанні вищої математики [Електронний ресурс] / О.В. Маслова, Ю.І. Карпенко. – Режим доступу:http://nauka.zinet. info/38/maslova.php. – Назва з екрану.

Мехедок І.О. Веб-квест «У світі документознавства [Електронний ресурс] / І.О. Мехедок. – Режим доступу:http:// http://dilovodstvodokument.blogspot.com/. – Назва з екрану.

Цодікова Н. Веб-квест як форма організації самостійної роботи студентів: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/17_AVSN_2012/Pedagogica/2_112539.doc.htm.

Янишин О. К. Формування комунікативних умінь майбутніх документознавців засобами медіаосвітніх технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. К. Янишин. – К., 2012. – 20 с.

Bondarenko, T.(2013). Web quest tehnologіya zasіb aktivіzatsії samostіynoї dіyalnostі maybutnіh vchitelіv pochatkova klasіv. News ex LNU Taras Shevchenko іmenі,13,224-230.[in Ukrainian]

Bykhovsky, J. Web ludos General: Retrieved from: http://ito.edu.ru/1999/III/1/30015.html [in Russian].

Gomotyuk, O.Gloria Іnnovatsіynі tehnologії pіdgotovki fahіvtsya, dokumentoznavtsya in Ternopіlskomu natsіonalnomu ekonomіchnomu unіversitetі. Retrieved from: http://dspace.tneu.edu.ua/ bitstream/316497/7334/1/Homotuk_Ternopil_stattya.pdf. [in Ukrainian].

Gurevich, R. Vikoristannya Suchasnyj tehnologіy navchannya in his: Gurevich, R. Vikoristannya Suchasnyj tehnologіy navchannya in BHZ.: Retrieved from: http://library.kpi.kharkov.ua/JUR/TPUSS%20 2014_3.pdf. [in Ukrainian].

Gurevich, R.S. M. Yu.Kademiya, L.S. Shevchenko(2012) Shevchenko Information technology incepta: innovation: doceo Vinnitsa “Glider [in Ukrainian].

Zheliznyak, L. Tekhnolohiya «Veb-kvest» na urokakh informatyky Retrieved from: http://osvita.ua/ school/lessons_summary/edu_technology/30734/ [in Ukrainian].

Ilchenko, O. V. Vykorystannya web-kvestiv u navchalʹno-vykhovnomu protsesi .Retrieved from: http:// osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/30113/ [in Ukrainian].

Kademiya, M. Vykorystannya Veb-kvestiv u protsesi pidhotovky vchytelya tekhnolohiyi: Retrieved from: http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/434/1/Kademija.pdf. [in Ukrainian].

Kan’kovs’kyy, I.YE.(2013). Web-kvest yak zasib aktyvizatsiyi samostiynoyi roboty studentiv.. komp’yuterno-intehrovani tekhnolohiyi: osvita, nauka, vyrobnytstvo11,199-204. [in Ukrainian].

Koval’ S. M., Vykorystannya informatsiynykh tekhnolohiy u protsesi navchannya Retrieved from:www.kpi.kharkov.ua/archive [in Ukrainian].

Kononets, N. (2013). Tekhnolohiya veb-kvest u konteksti resursno-oriyentovanoho navchannya studentiv Vytoky pedahohichnoyi maysternosti10,138-143[in Ukrainian].

Lazarenko, L.V Vykorystannya innovatsiynoyi tekhnolohiyi veb-kvest u vykladanni inozemnoyi movy maybutnim matematykam. Retrieved from: http://cnp.org.ua/files/Archive/Kiev_october_2015_part2. pdf. [in Ukrainian].

Maslova, O.V. YU.I.Karpenko Vykorystannya innovatsiynoyi tekhnolohiyi veb-kvest pry vykladanni vyshchoyi matematyky. Retrieved from: http://nauka.zinet.info/38/maslova.php [in Ukrainian].

Mekhedok, I.O. Veb-kvest «U sviti dokumentoznavstva. Retrieved from: // http://dilovodstvodokument. blogspot.com/ [in Ukrainian].

Tsodikova N. Veb-kvest yak forma orhanizatsiyi samostiynoyi roboty studentiv: Retrievedfrom:http:// www.rusnauka.com/17_AVSN_2012/Pedagogica/2_112539.doc.htm [in Ukrainian].

Yanyshyn, O. K. (2012) Formuvannya komunikatyvnykh umin’ maybutnikh dokumentoznavtsiv zasobamy mediaosvitnikh tekhnolohiy.Extended abstract of candidate’s ped Kyiv [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті