КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ІМІДЖМЕЙКІНГУ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ У СФЕРІ ІМІДЖУ КОРПОРАЦІЇ

Автор(и)

  • Nadiya Vrstsaba Київський національний університет культури і мистецтв, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32461/2409-9805.4.2018.170616

Ключові слова:

комунікативні технології, імідж, іміджмейкігш, імідж корпорації, корпоративна культура.

Анотація

Мета дослідження це визначення ролі, місця комунікативних технологій в процесі формування іміджу, виділення актуальних комунікативних технологій та описання особливостей використання технологій у сфері побудови іміджу корпорації. Методологія дослідження полягає у застосуванні системного підходу та системного аналізу при дослідженні комунікативних технологій. Наукова новизна роботи полягає у дослідженні тлумачення поняття комунікативних технологій в рамках авторського підходу, описання типових та найбільш актуальних технологій з дослідженням їхньої ролі та особливостей в процесі створення іміджу. Висновки. В результаті проведеного дослідження було висвітлено фундаментальні технології та особливо актуальні в умовах сьогодення психологічні способи передачі інформації. Було прослідковано, які технології більш характерними у сфері комунікативних технологій у корпорацій та як вони проявляються та впливають на імідж. Важливими є технологія міфологізації, позиціювання, візуалізація, вербалізація. Останній нюанс – це багатовимірність іміджу корпорації. Вона виражається в структурному розгалуженні іміджу на імідж керівника (директора) або дирекційної ради, PR-служби та імідж, створений міжособистісною комунікацією працівників із «зовнішнім світом».

Біографія автора

Nadiya Vrstsaba, Київський національний університет культури і мистецтв

старший викладач кафедри зв’язків з громадськістю і журналістики  факультету міжнародних відносин і журналістики

Посилання

Бахтин М.М. К вопросам самосознания и самооценки. Собр. соч. в 7 т. Т. 5. Москва: Изд-во «Русские словари», 1996. 732 с.

Викентьев И.Л. Приёмы рекламы и public relations. Санкт-Петербург: Издательство ТОО «ТРИЗ-ШАНС», 1995. 228 с.

Гуковский Г. А. Реализм Гоголя. Москва; Ленинград: Гос. изд-во художеств. лит., 1959. 532 с.

Доценко Е.Л. Психология манипуляции: феномены, механизмы и защита. Москва: ЧеРо, Изда-тельство МГУ, 1997. 344 с.

Почепцов Г.Г. Имиджелогия. Москва: Рефл-бук, 2006. 576 с.

Почепцов Г.Г. Профессия: имиджмейкер. 2-е изд., испр. и доп. Санкт-Петербург: Алетейя, 2001. 256 с.

Bakhtin, M.M. (1996). On issues of self-awareness and self-esteem. Assembled soch in 7 t. t. 5. Moskva: Yzd-vo «Russkye slovary» [in Russian].

Vikentiev, I.L. (1995). Advertising techniques and public relations. Sankt-Peterburh: Yzdatelstvo TOO «TRYZ-ShANS» [in Russian].

Gukovsky, G. A. (1959). Realism of Gogol. Moskva; Lenynhrad: Hos. yzd-vo khudozhestv. lyt. [in Russian].

Dotsenko, E.L. (1997). Psychology of manipulation: phenomena, mechanisms and protection. Moskva: CheRo, Yzdatelstvo MHU [in Russian].

Pocheptsov, G.G. (2006). Imagelogy. Moskva: Refl-buk [in Russian].

Pocheptsov, G.G. (2001). Profession: image maker. Sankt-Peterburh: Aleteiia [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-27

Номер

Розділ

Статті