СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК КОМУНІКАТИВНИЙ ФЕНОМЕН СУЧАСНОСТІ: ДО ПОСТАНОВКИ ПИТАННЯ

Автор(и)

  • Vadym Osaula

DOI:

https://doi.org/10.32461/2409-9805.3.2019.187983

Ключові слова:

соціальна реклама, інформація, комунікація, суспільство.

Анотація

Мета дослідження – проаналізувати особливості сучасної соціальної реклами як комунікативного феномена. Методологія дослідження ґрунтується на загальнонаукових методах аналізу, синтезу, узагальнення. Системний підхід дав змогу цілісно розглянути феномен соціальної реклами як складної, структурованої, впливової комунікативної системи – складової інформаційно-комунікативного простору сучасного суспільства; структурний виявити основні зв’язки між її елементами. Наукова новизна полягає в обґрунтуванні необхідності дослідження соціальної реклами в Україні     як комунікативного феномена сучасності, що апелює до національних цінностей та пріоритетів. Висновки. Зважаючи на її роль та важливість у сучасному суспільстві, соціальна реклама повинна бути ідеологічно вивіреною, виховувати населення в дусі патріотизму, відродження державності, пріоритету національних цінностей, формування позиції «громадянської відповідальності». Відтак, соціальна реклама повинна бути емоційно наповненою, апелювати до тих прихованих мотивів і почуттів, які нікого не залишають байдужими. Таке наповнення соціальної реклами дасть змогу не стільки підвищити рівень довіри до неї чи того, що в ній пропагується, а хоча б привернути увагу суспільства. І саме таку рекламу можна віднести до зразкового проекту, позаяк вона залучає широке коло населення до аналізу проблемної ситуації з метою пошуку шляхів її вирішення.

Посилання

Грубин О. Тенденции развития социальной рекламы в Соединенных Штатах Америки. URL: http://www.bibliofond.ru/view.aspx?id=105364.

Докторович М. О. Соціальна реклама: структура, функції, психологічний вплив // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. 2014. Вип. 115. С. 70-73.

Елина Е.А. Семиотика рекламы. М.: Дашков и Ко, 2009. 136 с.

Мудров А.Н., Основы рекламы; 2-е изд., перераб. и доп. М.: Магистр, 2008. 397 с.

Папян Ж.К., Ефремушкина Е.В. Правовое регулирование социальной рекламы в СШÀ // Вестник Московского государственного университета печати, 2012. С. 60-66.

Ромат Е. В. Реклама: уч. для вузов. 5-е изд. СПб. : ПИтер, 2002. 544 с.

Савельева О.О. Реклама в социальном дискурсе: монография. Москва: Прометей, 2005. 204 с.

Сивулка Дж. Мыло, секс и сигареты. Культурная история американской рекламы СПб. : Питер, 2002. 253 с.

Торичко Р. А. Реклама как мифологическая коммуникативная система. URL: http://www.dissercat. com/content/reklama-kak-mifologicheskaya-kommunikativnaya-sistema.

Шальман Т. М. Соціальна реклама – важливий складник ринку реклами та PR // Наукові записки Інституту журналістики. 2014. № 57. С. 256–260.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-08-28

Номер

Розділ

Статті