ВИКОРИСТАННЯ ПРИЙОМІВ СУГЕСТІЇ У СУЧАСНІЙ РЕКЛАМІ

Автор(и)

  • Lyudmila Cherednyk

DOI:

https://doi.org/10.32461/2409-9805.1.2020.205450

Анотація

Мета роботи. У статті розглядаються актуальні питання формування термінів «реклама» і «сугестія» та проведено аналіз використання сугестивних прийомів у сучасній рекламі. Методологія дослідження включає застосування описового методу, методу аналізу й синтезу для виявлення соціокультурного значення реклами. Наукова новизна роботи полягає у всебічній характеристиці найбільш типових видів реклами та аналізі основних прийомів сугестії, що використовуються в рекламі, у лінгвістичному дискурсі. Висновки. Детальний аналіз ґенези термінів «реклама» і «сугестія» доводить, що вони мають давню цікаву історію, яка тісно пов’язана з розвитком світового науково-технічного
прогресу. Дослідження показало, що поняття «реклама» сприймається сучасними науковцями як поліаспектне явище, оскільки вивчається з соціального, економічного, психологічного, лінгвістичного, естетичного поглядів. Багатозначний характер має і сугестія, оскільки широко використовується не лише у літературознавстві, а у й лінгвістиці, психології, театралознавстві, рекламі. У рекламних зверненнях сугестія відіграє значну роль, тому що спираються на почуттєво-асоціативну складову людської свідомості.
Ключові слова: реклама, сугестія, лінгвістика, маніпуляція, людська свідомість.

Посилання

Bart, R. (1994). Izbrannye raboty: Semiotika: Poetika. (G.K. Kosikova, Trans) Moscow: Progress [in Russian].

Busel, V.T. (Eds.). (2001). Velikij tlumachnij slovnik suchasnoyi ukrayinskoyi movi. Kyiv. Irpin: VTF «Perun» [in Ukranian].

Zhivotko, A. P. (1999). Istoriya ukrayinskoyi presi. Kyiv: Nasha kultura i nauka [in Ukranian].

Mokshancev, R. I. (2003). Psihologiya reklamy. Moscow: INFRA-M, Novosibirsk [in Russian].

Ivanchenko, R. G. (Eds.). (1998). Slovnik terminiv. Kyiv: Fond spriyannya rozvitku knigovidannya ta presi [in Ukranian].

Sorokina, L. Ye. (2014). Movlennyeva manipulyaciya ta inshi vidi movlennyevogo vplivu: terminologichne rozmezhuvannya ponyat. Naukovij visnik Mizhnarodnogo gumanitarnogo universitetu.

Seriya: Filologiya. Odesa: Vidavnichij dim «Gelvetika». Vip. 8. T.2. [in Ukranian].

Uchenova, V. V. & Staryh, N. V. (1999). Istoriya reklamy. Moscow: YuNITI [in Russian].

Franko, I. (1981). Iz sekretiv poetichnoyi tvorchosti. Zibr. tv.: U 50 t. Kyiv: Naukova dumka. T. 31. [in Ukranian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-10

Номер

Розділ

Статті