АНТИКРИЗОВІ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ РЕПУТАЦІЇ КОМПАНІЇ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Автор(и)

  • Микола Маранчак

DOI:

https://doi.org/10.32461/2409-9805.2.2021.238789

Анотація

Мета роботи. Дослідження пов'язане з пошуком нових антикризових засобів та методів захисту і підтримки репутації компанії в умовах пандемії COVID-19. Репутаційна стратегія не завжди враховує нові соціальні підходи до комунікації споживачів в сучасному онлайн-середовищі. Методологія дослідження полягає в застосуванні емпіричних методів включеного спостереження. Зазначений методологічний підхід дозволяє розкрити та піддати аналізу певні загрози стосовно репутаційного менеджменту підприємств, що утворюються під впливом появи специфічних споживчих звичок в карантинних умовах самоізоляції, та виявити проблеми репутації як довіри до бізнесу в умовах гіперчутливості споживачів в період коронакризи. Наукова новизна роботи полягає в розширенні уявлень про антикризові комунікації для збереження репутації компанії. Висновки. Репутаційні ризики компаній в умовах пандемії COVID-19 зростають та стають непередбачуваними через чутливість споживачів до бренду. Активні соціальні кампанії організацій дозволяють не лише забезпечити антикризовий менеджмент, а й убезпечити репутацію, як превентивні методи протидії потенційним кризовим ситуаціям. Завдяки визначенню базових антикризових можливостей організацій, знайдено комунікаційні рішення для захисту репутації від кризових ситуацій. Безумовно, репутаційна криза може торкнутися будь-якої компанії, тож миттєва готовність реагувати на потенційні загрози, обравши для цього правильні канали для інформування аудиторії, може допомогти запобігти довгостроковим наслідкам. Ігнорування негативу через некомпетентність чи страх нашкодити репутації компанії може призвести до катастрофічних наслідків. Тому готовність знайти і почати працювати з джерелом негативу, зміщення фокусу уваги аудиторії на позитивну повістку, суміжний інфопривід чи вирішення ситуації дозволять не лише зупинити потоки негативу в бік компанії, але й використати отриманий кейс для покращення її репутації.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-01