Теоретичні основи векторних інформаційних технологій та їх застосування до побудови систем планування обсягів навчальної роботи у Внз III-IV рівнів акредитаці

Authors

  • Андрій Олександрович Білощицький Kyiv National University of Construction and Architecture, Povitroflotskyj Avenue 31, Kyiv, Ukraine, 03680, Ukraine
  • С. В. Білощицька Асистент Кафедри прикладної математики, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2009.20251

Keywords:

vector information technologies, planning of volumes of study, credit modular system of the organization of educational process, an academic load, the curriculum

Abstract

Definition is made and theoretical bases of vector information technology are developed. The appendix of the developed theoretical bases to the decision of a problem of planning of volumes of study in the conditions of credit-modular system of the organization of educational process is described. The basic components and an order of realization of vector information technology of planning of volumes of study in higher educational institutions of Ukraine are presented

Author Biographies

Андрій Олександрович Білощицький, Kyiv National University of Construction and Architecture, Povitroflotskyj Avenue 31, Kyiv, Ukraine, 03680

Professor

Department of Computer Science foundations

С. В. Білощицька, Асистент Кафедри прикладної математики

Kyiv National University of Construction and Architecture,
Povitroflotskyj Avenue 31, Kyiv, Ukraine, 03680

References

  1. Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За редакцією В.Г Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, 1.1. Бабин. - Тернопіль: Навчальна книга-Богдан, 2004.-384с.
  2. Вернидуб Р. М. Організація і управління навчальним процесом у вищому навчальному закладі: Навч. посібник / Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К. : НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2005. — 110с.
  3. Якубовський О.П. Управління навчальним процесом. Навчально-методичний посібник. – О.: “АстроПринт”, 1999. – 231с.
  4. Тимчасове положення про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців. Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 23.01.2004 р. № 48 “Про проведення педагогічного експерименту з кредитно-модульної системи організації навчального процесу”.
  5. Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.10.2004 р. № 812 “Про особливості впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу”.
  6. Файвименко Л.В. Управление проектами: зарубежный опыт, необходимость і возможность его использования в Украине в период перехода к рынку. – К.: НАН Украины, Институт экономики промышленности, 1991. – 126 с.
  7. Биков В.Ю.Моделі організаційних систем відкритої освіти: Монографія.- К.: Атака, 2009.- 684 с.
  8. Камінський О.Е. Нові інформаційні технології в управлінні багатофункціональними об’єктами (на практиці системи управління вищими навчальними закладами). – К.: 1997, Київський національний економічний інститут. – 184 с.
  9. Лізунов П.П., Білощицький А.О. Моделі та засоби формування комплексного інформаційно-освітнього середовища навчального закладу // Системи обробки інформації. – Х.: ХУ ПС, 2007. – Вип. 5(63). – С. 2-7.
  10. Билощицкий А.О., Лизунов П.П., Мыснык Л.Д., Тесля Ю.Н. Информационные технології в управлении научно-образовательным процессом высшего учебного заведения // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. Науковий журнал №8(126) Частина 1 – Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2008. – С.287-293.
  11. Білощицький А.О., Демченко В.В. Розробка інтегрованих інформаційних засобів для забезпечення впровадження кредитно-модульної системи в сфері навчання // Східно-Європейський журнал передових технологій. Українська державна академія залізничного транспорту. Технологічний центр. – Харків. – 2007. С. 20–28.
  12. Поліщук В.Т. Дослідження нормативів та управління розрахунками навчального навантаження у вищому закладі освіти / В. Поліщук, Ю. Тесля, Ю. Триус, К. Левківський // Вища шк. — 2006. — N 1. — С. 35-52.
  13. Ясенова І.С. Математична модель технології формування навчального плану відповідно до кредитно-модульної системи організації навчального процесу//Автоматизовані системи управління і прилади автоматики. Харків, ХНУРЕ. – 2007. Випуск 139. С.68-73.
  14. Королев М.А., Автоматизированная система высшей школы. – К.: Высшая школа. 1972. – 156с.
  15. Автоматизированные системы управления ВУЗОМ: Сборник научных трудов. – Новосибирск.: НГУ, 1978. – 175с.
  16. Осташенко Л.В. Организация АСУ МИИГА. - М.: МИИГА, 1980. – 134 с.
  17. Ямпольский В.З., Чуликов И.Л., Автоматизация управления высшей школой. – Воронеж.: Издательство Воронежского университета, 1987. – 267с.
  18. Тесля Ю.Н., Оберемок И.И. Система задач і структура матричной информационной технології управления высшим учебным заведением // Вестник ЧИТИ, 1999. - №2.- С. 8-12.
  19. Тесля Ю.Н. Методы проектирования матричных інформаційних технологий управления проектами//Радиоэлектроника і информатика, 1999.-№2.-С.111-115.

Published

2009-06-20

How to Cite

Білощицький, А. О., & Білощицька, С. В. (2009). Теоретичні основи векторних інформаційних технологій та їх застосування до побудови систем планування обсягів навчальної роботи у Внз III-IV рівнів акредитаці. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(2(39), 35–41. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2009.20251

Issue

Section

Information technology