ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

О. с. Камушков, В. А. Язіна

Анотація


У статті розглядається інтернет-маркетинг рекламної діяльності, аналіз його основних видів застосування на підприємствах готельно-ресторанного господарства. Зроблений висновок про те, які саме форми інтернет-маркетингу є ефективними в управлінні рекламною діяльністю. 


Ключові слова


рекламна діяльність, підприємства готельно-ресторанного господарства, Інтернет-реклама, Інтернет-маркетинг рекламної діяльності.

Повний текст:

PDF


WEB:     http://efs.onaft.edu.ua/

e-mail:   econsecurity@mail.ru

тел:      (048)-712-42-41
    

Адреса: Одеська національна академія 
харчових технологій, 65039, Україна, 
м. Одеса, вул. Канатна, 112.