ІМІДЖ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ ЯК ОБ'ЄКТ МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • О. І. Павлов Одеська національна академія харчових технологій, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15673/2312-847x.24/2014.36101

Ключові слова:

імідж сільських територій, іміджеві ресурси, маркетинговий підхід, образ сільських територій, територіальний маркетинг, територіальний продукт.

Анотація

У статті визначено структурну будову сільських територій як об’єкту маркетингу та обґрунтовано необхідність формування їх іміджу як фактору комплексного розвитку цих природних та соціально-просторових утворень. Доведено необхідність подолання традиційного маркетингового підходу щодо позиціонування сільських територій як виключно простору для розміщення товарів та послуг. Окреслено перспективи подальших наукових досліджень із зазначеної проблеми, пов’язані з розробленням концептуальних засад територіального маркетингу та іміджу сільських територій.

 

Посилання

Баронин А. С. Этническая психология [Текст] / А. С. Баронин. – К. : Тандем, 2000. – 264 с.

Замятин Д. Н. Геокультурный брендинг территорий: концептуальные основы [Текст] / Д. Н. Замятин // Лабиринт: журнал социально-гуманитарных исследований. – 2013. – № 5. – С. 11–23.

Земельний фонд України станом на 01.01.2013 року та динаміка його змін у порівнянні з даними на 01.01.2012 року. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://land.gov.ua/zvitnist/statystyka/104693-zemelnyi-fond-ukrainy-stanom-na-1-sichina-2013-roku-ta-dynamika-ioho-zmin-y-porivnianni-z-danymy-na-1-sichnia-2012-rokiv.html

Жолдасбекова Е. В. Формирование положительного имиджа территории как фактор развития туризма в Республике Казахстан / Е. В. Жолдасбекова [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://enu.kz/repository/repository2012/imidzh-territorii.pdf

Макаренко М. В. Імідж регіону як головний чинник його конкурентоспроможності [Текст] / М. В. Макаренко // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 2(128). – С. 180–187.

Нагірна В. П. Інтегральний потенціал територій у контексті господарської діяльності регіону [Текст] / В. П. Нагірна // Український географічний журнал. – 2010. – № 2. – С. 32–39.

Попова З. Д. Когнитивная лингвистика [Текст] / З. Д. Попова, И. А. Стернин. – М. : АСТ, Восток-Запад, 2007. – 314 с.

Радченко В. П. Маркетинг сельских территорий в системе территориального управления: принципы, инструментальный аппарат / В. П. Радченко. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.dissercat.com/content/marceting-selskih-territorii-v-sisteme-territorialnogo-upravleniya-printsipy-instrumentarny#ixzz2PZUd019Д

Рибаченко Т. Ю. Імідж територій як фактор інвестиційної привабливості [Текст] / Т. Ю. Рибаченко, О. Є. Фаборовський // Економічний простір. – 2013. – № 74. – С. 142–150.

Черевко І. Роль територіального маркетингу в зрівноваженому розвитку сільських територій / І. Черевко. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://base.dnsgd.com.ua/files/journal/visnyk-Lvivskogo-Nats-agrar-unirer/APK/2010_2/files/10gidort.pdf

Dinis A. (2003). Rural Entrepreneurship: An Innovation and Marketing Perspective, Communication Presented at the International Conference // Small Firms Strategy for Innovation and Regional Problems, Universidade do Algarve, 273–278.

Florek M. Podstawy marketingu terytorialnego / M. Florek. – Poznan: Academia economiczna w poznaniu, 2006. – 190 p.

Jordan T. (1978). Perceptual Regions of Texas. University of Minnesota Press, Minneapolis. Vol. 68, 3, 72–84.

Kotler Ph., Haider D. and Rein l. (1993). Marketing Places: Attracting Investment, Industry and Tourism to Cities, States and Nations. The Free Press, New York, 451.

Krugman P. (1991). Geography and Trade. MA:MIT Press, Cambridge, 476.

Metaxas T. (2003). The Image of the City as a «Good»: The Creation of a City’s Ppromotional Package Through a Strategic Framewook Analysis of City Marketing Procedure’ in Berlatos E. et al (eds) // Sustainable Planning and Development, Wessex-Institute of Technology and Dept. of Planning and Regional Development (Univ. of Thessaly), 427–438.

Prahalad C., Hame G. (1990). The Core Competence of the Corporation. Business Review, Harvard. Vol. 68, 3, 79–91.

Wooley H. (2000). Town Centre Management Awareness: an Aid to Developing Young People’s Citizenship. Cities. Vol. 17, 453–459.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-01-12

Номер

Розділ

Формування та розвиток ринку продуктів харчування