ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧИХ ПЕРЕВАГ ДО ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Автор(и)

  • М. Р. Мардар Одеська національна академія харчових технологій, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15673/2312-847x.25/2015.38452

Ключові слова:

маркетингові дослідження, споживач, функціональні продукти харчування, споживчі переваги

Анотація

Представлені результати маркетингових досліджень ставлення споживачів до функціональних продуктів харчування, визначено яким рівнем знань володіє потенційний споживач та на основі отриманих даних запропоновано шляхи формування споживчих переваг до функціональних продуктів харчування. Інформація, яка буде надходити за допомогою запропонованих дій, дозволить сформувати знання у споживача й тим самим забезпечити його усвідомлену потребу до нових продуктів, тобто мати на ринку сформовані споживчі переваги. 

Посилання

Пилат Т. Л. Биологически активные добавки к пище (теория, производство, применение) [Текст] / Т. Л. Пилат, А. А. Иванов. – М. : Авалон, 2002. – 710 с.

Єгоров Б. В. Наукові основи формування споживних властивостей нових зернових продуктів : Моно-графія [Текст] / Б. В. Єгоров, М. Р. Мардар – Одеса : ТЕС, 2013. – 388 с.

Цимбалиста Н. В. Стан фактичного харчування населення та аліментарно обумовлена захворюваність [Текст] / Н. В. Цимбалиста, Н. В. Давиденко // Пробл. харчування. – 2008. – №1-2. – С. 32-35.

Банковська Н. В. Гігієнічна оцінка стану фактичного харчування дорослого населення України та на-укове обґрунтування шляхів його оптимізації. [Текст] : автореф. дис. … канд. мед. наук : 14.02.01 / Банковська Наталія Володимирівна; Нац. мед. ун-т ім. О. О. Богомольця. – К., 2008. – 26 с.

Roberfroid M. B. Global view on functional foods: European perspectives [Text] / M. B. Roberfroid // Brit. J. Nutr. – 2002. – Vol. 88, № 2. – P.133-138.

Diplock A.T. Scientific concepts of functional foods in Europe: consensus document [Text] / A. T. Diplock, P. J. Agget, M. Ashwell // Brit. J. Nutr.- 1999. – Vol. 81, № 1. – P. 1-7.

Knorr D. Functional food science and Technology. [Text] / D. Knorr. – 1998. – Vol. 9. – P. 295-340.

Milner J. A. Functional foods and health: a US perspective. [Text] / J. A. Milner // Brit. J. Nutr. – 2002. – Vol. 88, № 2. – P. 151-158.

Erbersdobler H. F. Summarising lecture and prospects for future research and development [Text] / H. F. Erbersdobler // Food Research Intern. – 2002. – Vol. 35. – P. 323-325.

Weststrate, J.A. Functional Foods, trends and future [Text] / J.A. Weststrate, G.V.Poppel, P.M. Verschuren // Brit. J. Nutr. – 2002. – Vol. 88, № 2. – P. 233-235.

Державний комітет статистики України [Електронний ресурс]: офіц. сайт. – Режим доступу : http://www.ukrstat.gov.ua. – Назва з екрана.

Маюрникова Л. А. Формирование потребительских предпочтений к новационным продуктам пита-ния в региональных условиях [Текст] / Л. А. Маюрникова, С. В. Новоселов, Е. Н. Болховитина // Ползуновский вестник. – 2010. – № 4/2. – С. 13-19.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-02

Номер

Розділ

Формування та розвиток ринку продуктів харчування