Маркетингове середовище підприємств з виробництва сухих сніданків в Україні

Автор(и)

  • M. Мардар
  • A. Макарь
  • E Голубьонкова
  • A. Яновская

DOI:

https://doi.org/10.15673/2073-8684.29/2014.33524

Ключові слова:

маркетингове середовище, сухі сніданки, SWOT- аналіз, ринок

Анотація

У статті наведено аналіз маркетингового середовища підприємств з виробництва сухих сніданків в Україні. Представлено Swot-аналіз маркетингового середовища підприємств на ринку сухих сніданків України, приділено увагу аналізу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища й виділені такі сегменти постачальників, як вітчизняні виробники й імпортери, що є лідерами на ринку сухих сніданків. 

Посилання

Bogatyrev, A., Jur'eva, V. (1994). Termoplasticheskaja jekstruzija: nauchnye osnovy, tehnologija, oborudovanie. M.: Stupen'. 200.

Kosmina, O. (2005). Sneki: plata za populjarnost'. Produkty pitanija, 15, 18-19

Mjusli po-ukrainski – Rezhim dostupu: http://statuspress.com.ua/nisha/myusli-po-ukrainski.html– Nazvanie s jekrana.

Dean, M., Shepherd, R., Arvola, A. et al. (2007). Consumer perceptions of healthy cereals products and production methods. Cereal Sci, 46, 188-196.

Verbrancher bewerten Lebensmittel zu negative (2005). Fleischwirt-schaft, 5, 63.

Pastuhova, V. (2000). Ispol'zovanie SWOT-analiza v processe vybora global'noj strategii predpri-jatija: Prak-ticheskoe posobie. AOOT Doneckij Torgovyj Dom «Donbass», 74

Burns, А., Bush, R. (1995). Marketing Research. New Jersey, Pretice Hall

Malygina V.D., Onosova I.A., Bulgakova O.V. (2013) Marketyngove seredovyshhe pidpryjemstv produktiv dyt-jachogo harchuvannja v Ukrai'ni.Visnyk DONNUET, 5, 91-101

Charchill, G. (1991). Marketing Research. Technological Foundations. Chicago: The Dryden Press

Mardar, M., Soc, S., Shutenko, Є., Kustov, І., Janovskaja, A. (2014) Marketingovye issledovanija potrebitel'skih motivacij i predpochtenij pri vybore zernovyh hlop'ev. Zernovye produkty i kombikorma, 1, 26-29

Baran, R. (2006). Poniar efectow marketingu. Marketing i rynek, 8, 8–12

Jaciow, M. (2007). Efektywnosc badan marketingowych. Marketing i rynek, 2, 2–9

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-12

Номер

Розділ

Нутриціологія, дієтологія, проблеми харчування