Сенсорна інтеграція в реабілітації дітей з органічними ураженнями нервової системи

О.В. Без’язична

Анотація


Впродовж останніх років зберігається негативна тенденція в динаміці показників здоров’я дитячого населення. Питома вага практично здорових дітей зменшується, однак, зростає кількість дітей-інвалідів з порушенням фізичного та розумового розвитку. За даними висновків експертів ВООЗ, тенденція до збільшення кількості дітей-інвалідів відзначається у всьому світі, ріст складає 3-4 % від загального числа дітей (США – 4%, КНР – 4,9%, Великобританія – 2,5%) [4]. За даними центру медичної статистики МОЗ України, рівень загальної інвалідності дітей більше як за десятирічний період збільшився на 85%. В Україні щорічно статус дитина-інвалід отримує близько 16000 дітей. Стала тенденція до зростання прошарку соціально-дезадаптованих дітей в Україні, визначає необхідність ранньої діагностики, корекції та реабілітації неврологічної дисфункції [2].


Повний текст:

PDF

Посилання


Анита Банди, Шелли Лейн, Элизабет Мюррей. Сенсорная интеграция. Теория и практика. Москва: Теревинф, 2017. 766 с.

Заплатинська А.Б. Становлення поняття «сенсорна інтеграція» у корекційній педагогіці. Корекційна та соціальна педагогіка і психологія. 2013. Вип. 23 (1). С. 48–57.

Мартинюк В.Ю., Зінченко С.М. Основи медико-соціальної реабілітації дітей з органічними ураженнями нервової системи: навчально-методичний посібник. Київ: Інтермед, 2005. С. 308–311.

Сміян І.С., Павлишин Г.А., Корицький Г.І., Свірська Н.М., Сковронська А.О., Стеценко Е.В. Реабілітація дітей раннього віку з ураженням нервової системи - запорука їх соціальної адаптації. Медична гідрологія та реабілітація. 2008. Т. 6, № 1. С. 14-20.




Copyright (c) 2020 О.В. Без’язична

ISSN: 2522-1914