Фізична реабілітація студентів з гіпертонічною хворобою в ході навчального процесу

Authors

  • С.М. Іващенко

Abstract

Державна система  вищої освіти в Україні спрямована на  якісну підготовку кваліфікованих фахівців, спроможних протягом тривалого часу здійснювати професійну діяльність у різних галузях народного господарства з належним рівнем надійності та ефективності [2,5]. Але підготовка фахівців пов'язана з високим рівнем інтенсивності навчального процесу та великими інформаційними та психоемоційними навантаженнями на центральну нервову систему студентів [6]. Тому у тих з них, хто страждає на гіпертонічну хворобу, під впливом навантажень, пов’язаних з навчальним процесом, може відбуватися прогресування захворювання та виникати його ускладнення [8,10]. З метою запобігання розвитку гіпертонічної хвороби у студентів та профілактики можливих ускладнень доцільно застосовувати спеціальні програми фізичної реабілітації в ході самого навчального процесу [4].

Ключові слова: професійне здоров'я; інтенсивність процесу навчання; гіпертонічна хвороба; превентивна реабілітація

Published

2020-12-26

How to Cite

Іващенко, С. (2020). Фізична реабілітація студентів з гіпертонічною хворобою в ході навчального процесу. Physical Rehabilitation and Recreational Health Technologies, 5(4), 30–32. Retrieved from http://journals.uran.ua/frir_journal/article/view/229991