Адаптаційні реакції організму студентів під час виконання тесту зі ступінчастим навантаженням на ручному ергометрі і велоергометрі

Н. В. Бурень [Buren N.]

Анотація


Розглянуто особливості адаптаційних реакцій організму студентів технічного університету на фізичне навантаження виконуване різними за об’ємом і розташуванням м’язовими групами. За результатами тестування студентів на велоергометрі і ручному ергометрі розраховані показники споживання кисню на кожному ступені тесту. Розроблено рекомендації з інтенсивності фізичного навантаження під час виконання вправ м’язовою групою плечового пояса у процесі оздоровчих занять студентів

Ключові слова


студенти; вправи; ергометрія; ЧСС; PWC170; енерговитрати

Повний текст:

PDF

Посилання


Бондарев Д. В. Фізичне вдосконаленя студентів техничніх ВНЗ засобами футболу : автореф. дис. канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02. // Д. В. Бондарев. – Львів, 2009. – 20 с.

Дрозд О. В. Фiзичний стан студентськоi молодi захiдного регiону Украiни та його корекция засобами фiзичного виховання : автореф. дис. канд. наук з фiз. вихов. і спорту : 24.00.02 / О. В. Дрозд. – Луцьк : ВДУ iм. Л. Ураїнки, 1998. – 17 с.

Карпман В. Л. Тестирование в спортивной медицине / В. Л. Карпман, З. Б. Белоцерковский, И. А. Гудков. – М. : Физкультура и спорт, 1988. – 28 с.

Пирогова Е. А. Влияние физических упражнений на работоспособность и здоровье человека / Е. А. Пирогова, Л. Я. Иващенко, Н. П. Страпко. – К. : Здоров’я, 1986. – 152 с.

Платонов В. Н. Система подготовки спортсменов в олимпийском спорте / В. Н. Платонов. – К. : Олимпийская литература, 2004. – 807 с.

Поддубный А. Г. Оптимизация физической подготовки курсантов высших учебных заведений в период начального военно-профессионального обучения : автореф. дис. канд. наук по физ. восп. и спорту / А. Г. Поддубный. – Львов, 2003. – 20 с.

Савчук С. А. Корекція фізичного стану студентів технічних спеціальностей в процесі фізичного виховання : автореф. дис. канд. наук з фіз. вих. і спорту / С. А. Савчук. – Рівне, 2002. – 18 с.

Сергiенко Л. П. Тестування рухових здiбностей школярiв / Л. П. Сергиенко. – К. : Олимпiйська лiтература, 2001. – 437 с.

Сонькин В. Д. Энергетика оздоровительных упражнений / В. Д. Сонькин / Теория и практика физической культуры. – 1991. – № 2. – С. 32–39.

Филимонов В. И. Динамика показателей физической работоспособности и потребления кислорода у юных спортсменов при работе верхними и нижними конечностями / В. И. Филимонов, Ю. Р. Владова / Теория и практика физической культуры. – 1989. – № 7. – С. 45–52.

Хоулі Едвард Т., Френкс Б. Дон. Оздоровчий фітнес : [довідкове видання російскою мовою] / Хоулі Едвард Т., Френкс Б. Дон. – К. : Олімпійська література, 2000. – 367 с.

American College of Sports Medicine. The recommended quantity and quality of exercise for developing and maintaining cardioresperatory and muscular fitness in healthy adults // Medicine and Science in Sports and Exercise. – 1990. – № 22. – P. 265–274.

Astrand P. O. Maximal oxygen uptake and heart rate in various types of muscular activity / P. O. Astrand, B. Saltsn // Journal of Applied Physiology. – 1998. – № 16. – P. 977–981.

Boldin E. M. Comparative aerobic training effects of arm wheelchair ergometry / E. M. Boldin, H. L. Lundegren // Med. S. S. Ex. – 1985. – № 17 – 288 p.

Borg P. Hassmen. Perceived exertion related to heart rate and blood lactate during arm and leg exercise / Borg P. Hassmen, M. Lagestrom // J. Appl. Phisiol. – 1987. – Vol. 56, № 6. – P. 679–685.

Franklin B. A. Exercise, testing, training and arm ergometry / B. A. Franklin // Sport Medicine. – 1985. – № 2. – P. 100–119.

Mc Kenzie E. L. Cohen Specificity of metabolic and circulatory responses to arm or leg interval training / E. L. Mc Kenzie, K. Fox // EFAP. – 1978. – № 4. – Р. 241–248.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






Copyright (c) 2014 Н. В. Бурень [Buren N.]

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

This journal provides immediate open access to its content on the principle that making research freely available to the public supports a greater global exchange of knowledge