DOI: https://doi.org/10.15391/snsv.2015-1.010

Ставлення студентів до фізичного виховання і здорового способу життя та їх самооцінка рівня фізичної підготовленості

(Vitaliy Grinko) Гринько Віталій Миколайович

Анотація


Мета: з’ясувати ставлення студентів до фізичного виховання і здорового способу життя, їх власну оцінку рівня фізичної підготовленості та пріоритетність фізичних якостей. Матеріал і методи: проведено анкетування студентів Харківського національного економічного університету та Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. У дослідженні приймали участь 166 студентів першого курсу (77 юнаків та 89 дівчат). Результати: встановлено, що позитивно ставляться до здорового способу життя і дотримуються його – 69,35% респондентів; до фізичного виховання і усвідомлюють корисність занять – 84,8%; задоволені власним рівнем фізичної підготовленості – 40,65%. Висновки: результати дослідження не підтверджують дані про те, що на даний час спостерігається суттєвий спад інтересу і рівня мотивації студентів до здорового способу життя та фізичного виховання

Ключові слова


інтерес; мотивація; позитивне ставлення; навчальний процес; фізичні якості

Повний текст:

PDF PDF (English)

Посилання


Bedretska L. O., Pavlos T. V. Rol fіzichnoі kulturi і sportu v zdorovomu sposobі zhittya [The role of physical culture and sports in a healthy lifestyle], Lvіv, 1999, p. 17–19.

Viyenskiy M. Ya., Sokov G. M. Fizicheskaya kultura: vospitaniye, obrazovaniye, trenirovka [Physical culture: upbringing, education and training], 2001, vol. 3, p. 2–7.

Griban G. P. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2014, vol. 2 (40), p. 67–71, dx.doi.org/10.15391/snsv.2014-2.013.

Dichek T. A. Osobennosti motivatsionno-tsennostnogo otnosheniya studentov k zanyatiyam fizicheskoy kulturoy [Features of motivational-value ratio of students to physical training], Access mode : rusnauka.com/21_NNP_2010/Sport/70719.doc.htm

Zubalіy N. D. Teoretiko-metodologicheskiye problemy sovershenstvovaniya psikhologicheskoy pіdgotovki menedzherov [Theoretical and methodological problems of improving psychological pіdgotovki managers], Kyiv, 2000, pp. 108–109.

Lutsenko L. S., Sutula A. V., Shutееv V. V., Batееva N. P., Melnichuk D. R. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2014, vol. 5(43), pp. 35–40, dx.doi.org/10.15391/snsv.2014-5.007.

Muntyan V. S. Naukoviy chasopis NPU іm. M. P. Dragomanova [Science magazine M.P.Dragomanov NPU], K., 2013, Vip. 5(30)13, pp. 108–113.

Sergіеnko L. P. Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya і sportu [Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sport], Kharkіv, 2003, vol. 16, pp. 69–73.

Sutula V. O., Shutееv V. V., Bulgakov O. І., Lutsenko L. S. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2014, vol. 4(42), pp. 65–68, dx.doi.org/10.15391/snsv.2014-4.012.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2015 (Vitaliy Grinko) Гринько Віталій Миколайович

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

This journal provides immediate open access to its content on the principle that making research freely available to the public supports a greater global exchange of knowledge