DOI: https://doi.org/10.15391/snsv.2017-2.007

Модель планування індивідуальної програми фізичної реабілітації/терапії дитини з бронхо-легеневим захворюванням

Наталія Івасик

Анотація


Мета: створити модель планування індивідуальної програми фізичної реабілітації/терапії дітей з бронхо-легеневим захворюванням.

Матеріал і методи: загальнонаукові – аналіз, осмислення й узагальнення, синтез, порівняння, абстрагування.

Результати: запропоновано модель планування індивідуальної програми фізичної реабілітації/терапії дітей з бронхо-легеневим захворюванням, що складається з п’яти взаємопов’язаних функціональних підсистем.

Висновки: запропонована модель передбачає врахування клінічних та функціональних даних обстеження, на основі яких визначаються проблеми, ставиться мета та цілі фізичної реабілітації, згідно яких підбираються засоби, форми та методи впливу, методики їх виконання та критерії дозування відповідно до індивідуальних даних дитини з бронхо-легеневим захворюванням Це забезпечується шляхом змін у цілях, змісті та структурі втручання відповідно до змін у стані пацієнта.


Ключові слова


моделювання; фізична реабілітація/терапія; діти з бронхо-легеневими захворюваннями

Повний текст:

PDF

Посилання


Hertsyk, A. (2016), “The creation of programs of physical rehabilitation/therapy in musculoskeletal disorders”, Slobozans`kij naukovo-sportivnij visnik, No 6(56), рр. 37–45. (in Ukr.)

Ivasyk, N. (2016), “The technology of physical rehabilitation of children with bronchopulmonary diseases in a hospital”, Slobozans`kij naukovo-sportivnij visnik, No 5(55), рр. 34–40. (in Ukr.)

Ivasyk, N. (2016), “Drawing up an individual program of physical rehabilitation for children with bronchopulmonary diseases”, Naukovyy chasopys Natsional'noho pedahohichnoho universytetu imeni M.P. Drahomanova, Seriya 15, No 9 (79) 16, рр. 47–51. (in Ukr.)

Ivasyk, N. O., Berhtravm, V. I. & Bakum, I. V. (2014), “Characteristics of children with bronchopulmonary pathology of allergic origin”, Moloda sportyvna nauka Ukrayiny, No 18, Vol. 3, рр. 81–85. (in Ukr.)

Kovtonyuk, M. V. & Kondratok, V. V. (2010), “Methods and techniques of physical rehabilitation at nespetsifichnih bronchopulmonary diseases in children of primary school age”, Aktual'ni problemy navchannya ta vykhovannya lyudey z osoblyvymy potrebamy, No 7, рр. 485–493. (in Ukr.)

Kustovska, O. V. (2005), Metodolohiya systemnoho pidkhodu ta naukovykh doslidzhen': Kurs lektsiy [The methodology of systematic approach and research: Lectures], Ternopil': Ekonomichna dumka (in Ukr.)

Mazur, N. M., Bodnar, V. M. & Hoydash, I. M. (2010), “Procedure of physiotherapy exercises in rehabilitation of patients with community acquired pneumonia”, Medytsyna transportu Ukrayiny. Praktyka i dosvid, No 3, рр. 60–63. (in Ukr.)

Pyeshkova, O. V. (2011), “Complex physical rehabilitation of children of secondary school age with persistent asthma second severity in hospital”, Slobozans`kij naukovo-sportivnij visnik, No 4, рр. 110–119. (in Ukr.)

Rozhkova, I. V., Radysh, Ya. F. & Vasyuk, N. O. (2011), “The system management training for health (Search models)”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, No 23, рр. 96–99. (in Ukr.)

Hristovaja, T. E. (2014), “Comprehensive Improving the technology of rehabilitation of children with flat feet”, Fizychne vykhovannya ta sport, No 3/1(3), рр. 92–95. (in Russ.)

International Classification of Functioning, Disability and Health: ICF / WORLD HEALTH ORGANIZATION GENEVA, 2001. – 303 р.

International classification of functioning, disability and health: children & youth version: ICF-CY / World Health Organization, 2007. – 301 р.

Ivasyk, N. (2016), “Differential selection of physical therapy for children with acute pneumonia”, Trendy vzdelávania vo fyzioterapii: Zborník vedeckých prác, Košice, pp. 64–71.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2017 Наталія Івасик

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

This journal provides immediate open access to its content on the principle that making research freely available to the public supports a greater global exchange of knowledge