Author's program from combined shaping as a means of improving the physical preparedness of female students

Authors

  • Анастасія Демченко

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2018-2.006

Keywords:

physical education, physical preparedness, program, students, combined shaping

Abstract

Anastasiia Demchenko

Purpose: to improve the level of physical preparedness of female students aged 17–20 by means of combined shaping.

Material & Methods: the following research methods were used: analysis and generalization of literary sources, pedagogical experiment, pedagogical testing, methods of mathematical statistics. The experiment involved 30 female students aged 17–20 years of non-special faculties of the Central State Pedagogical University named after Vladimir Vinnichenko.

Results: the author's program of sectional sessions on combined shaping for students of 17–20 years is developed. The positive effect of combined shaping on the physical fitness of female students has been revealed.

Conclusions: the program of sectional sessions on combined shaping on the dynamics of the basic indicators of the physical readiness of female students.

References

Гринько, В.М., Куделко, В.Е. (2017), “Вплив занять аеробного характеру на спеціальну витривалість студентів у групах зі спортивною спрямованістю (секційні заняття) настільний теніс”, Слобожанський науково-спортивний вісник, № 5(61), С. 48-52.

Міністерство молоді та спорту України (2016), Тести і нормативи для проведення щорічного оцінювання фізичної підготовленості населення України, режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0195-17#n15.

Зайцев, С.С. (2010), “Оценка факторов, определяющих отношение студентов технического вуза к занятиям физическим воспитанием”, Слобожанський науково-спортивний вісник, № 1, С. 21-25.

Коробко, С.В., Щербина, З.И., Куделко, В.Э., Буймистрова, Л.В., Тесленко, В.А., Павленко, Е.Е. (2003), Оценка физического состояния и физической подготовленности студентов, НФАУ, Харьков.

Косівська, А.В. (2015), “Вплив засобів шейпінгу на морфо-функціональні показники рухової функції студенток неспеціальних факультетів вищої школи”, Педагогика. Современная наука. Новый взгляд: сборник научных докладов, Часть 2, С. 79-83.

Косівська, А.В. (2016), “Покращення функціонального стану серцево-судинної системи студенток засобами шейпінгу”, Фізична культура, спорт та здоров'я нації: збірник наукових праць, № 2, С. 74-79.

Маленюк, Т.В., Косівська, А.В. (2015), “Секційні заняття – пріоритетна форма організації процесу фізичного виховання студентів (на прикладі шейпінгу)”, Педагогіка, психологія та медично-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту, № 4, С. 38-42.

Маляр, Н.С. (2015), “Оптимізація процесу фізичного виховання студентів ВНЗ методо колового тренування”, Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, Випуск 3 К2(57)15, С. 217-220.

Мартинова, Н.П. (2014), “Нові види аеробіки як засіб розвитку рухових якостей студенток вищих навчальних закладів”, Слобожанський науково-спортивний вісник, № 1(39), С. 62-65.

Новицкая, Н.А. (2015), “Организация занятий физическим воспитанием студентов высших учебных заведений с учетом их интересов и индивидуального физического развития”, Слобожанський науково-спортивний вісник, № 6(50), С. 111-116.

Пустоляков, Л.Н., Болгар, М.А. (2015), “Опанування основними засобами підвищення фізичної підготовленості, фізичної працездатності та функціонального стану здоров'я студентів за допомогою фізичних вправ”, Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, Випуск 3 К2(57)15, С. 279-282.

Published

2018-04-30

How to Cite

Демченко, А. (2018). Author’s program from combined shaping as a means of improving the physical preparedness of female students. Slobozhanskyi Herald of Science and Sport, (2(64), 31–35. https://doi.org/10.15391/snsv.2018-2.006

Issue

Section

Articles