ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РЕГБІ-КЛУБУ «ОЛІМП» ХАРКІВ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2020-3.009

Keywords:

регбі-клуб, маркетинг, стратегія, план, маркетингове середовище, маркетингова діяльність.

Abstract

Мета: визначити особливості маркетингової діяльності регбі-клубу «Олімп» для подальшого її удосконалення. Матеріал і методи: за допомогою PEST-аналізу охарактеризовано вплив зовнішнього середовища на діяльність регбі-клубу «Олімп». За допомогою SWOT-аналізу виявлено можливості та загрози зовнішнього середовища та сильні і слабкі сторони внутрішнього середовища регбі-клубу «Олімп». Опитування проводилось серед 10 організаційно-управлінських працівників регбі-клубу «Олімп» Харків з метою визначення думки респондентів щодо різноманітних аспектів його діяльності, а також серед 25 спортсменів-регбістів клубу з метою виявлення потреб та пріоритетів, мотивації гравців команди. Результати: обґрунтовано необхідність маркетингової стратегії, процес розробки якої у нашому дослідженні включав 3 етапи: аналіз зовнішнього та внутрішнього середовищ клубу; формування цілей, основних напрямків та маркетингового комплексу; реалізація та оцінка маркетингової стратегії. Проаналізовано організаційну структуру регбі-клубу «Олімп», його логотип, проведено аналіз маркетингових комунікацій клубу. Висновки: за результатами власних досліджень розроблено маркетингову стратегію регбі-клубу «Олімп» та план її практичної реалізації. Результати експертної оцінки свідчать, що запропонована нами маркетингова стратегія має високу очікувану ефективність, науково обґрунтована та реальна для виконання.

References

Дацько, Т. (2014), Довідник з регбі (започаткування гри в світі, в

Російській та Австро-Угорській імперіях, в СРСР та Україні). Львів: БОНА, 312 с.

Іванечко, Н. Р. (2013), "Процес формування маркетингової стратегії",

Вісник Дніпропетровського університету, № 7 (146), С. 123-130.

Квасниця, О. М. (2016), "Ефективність програм удосконалення фізичної підготовки кваліфікованих гравців у регбі-7", Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15: Науковопедагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), Вип. 9, С. 51-55.

Мартиросян, А. А. (2006), Скоростно-силовая подготовка

квалифицированных регбистов в подготовительном периоде: автореф. дис. на соискание уч. степени канд. наук по физ.восп. и спорту: 24.00.01, Харьков, 24 с.

Мічуда, Ю. П. (2007), Сфера фізичної культури і спорту в умовах ринку: закономірності функціонування та розвитку: монографія, Київ, 216 с.

Муха, В. О. (2013), "Вдосконалення психологічної підготовки гравців в регбі під час контактних дій", Вісник Чернігівського національного

педагогічного університету. Педагогічні науки. Фізичне виховання, Т. 2, № 107,

С. 267–270.

Пасько, В. В. (2016), Інноваційні технології удосконалення фізичної та технічної підготовленості регбістів на етапі спеціалізованої базової підготовки: автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. наук з фіз. виховання та спорту: спец. 24.00.01, Дніпропетровськ, 22 с.

Пасько, В. В., Подоляка, О. Б., Мартиросян, А. А.,Филенко, И. Ю. (2012), "Анализ и определение организационных аспектов развития регбилиг в Украине", Слобожанський науково-спортивний вісник, №4, С. 165-168.

Сабіров, О. (2012), "Становлення та розвиток регбі в Україні",

Молодіжний науковий вісник. Серія: Фізичне виховання і спорт, Вип. 7, С. 19-22.

Brian P. Soebbing, Marvin Washington (2011), "Leadership Succession and Organizational Performance: Football Coaches and Organizational Issues", Journal of Sport Management, Volume 25 (2011): Issue 6 (Jan 2011), pp. 550–561.

Dwyer, B., Gregory P. Greenhalgh and Carrie W. LeCrom (2015), "Exploring Fan Behavior: Developing a Scale to Measure Sport eFANgelism", Journal of Sport Management, Volume 29 (2015): Issue 6 (Jan 2015), pp. 642–656.

Quatman, C., Chelladurai, P. (2008), "Social Network Theory and Analysis: A Complementary Lens for Inquiry", Journal of Sport Management, Volume 22 (2008): Issue 3 (Jan 2008), pp. 338–360.

Published

2020-06-26

How to Cite

Стадник, С. (2020). ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РЕГБІ-КЛУБУ «ОЛІМП» ХАРКІВ. Slobozhanskyi Herald of Science and Sport, (3(77), 62–67. https://doi.org/10.15391/snsv.2020-3.009

Issue

Section

Articles