ФІРМОВА ТОРГІВЛЯ В МАРКЕТИНГОВО-ЛОГІСТИЧНОМУ ПІДХОДІ ДО УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ КОНДИТЕРСЬКОЇ ГАЛУЗІ

Автор(и)

  • Мар’яна Василівна Мальчик Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне, Ukraine
  • Олена Володимирівна Попко Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6407.1.2013.15953

Ключові слова:

фірмова торгівля, маркетингово-логістична система, стимулювання збуту, логістичне управління, маркетингові чинники

Анотація

Мальчик М. В. , Попко О. В. Фірмова торгівля в маркетингово-логістичному підході до управління діяльністю підприємств кондитерської галузі

На сьогодні можна констатувати, що вітчизняний ринок кондитерських виробів  вичерпав резерви для екстенсивного зростання. Внутрішній ринок насичений. Виробництво солодощів не зростає. Виробництво кондитерських виробів стримують і чергові обмеження на експорт продукції на традиційних для вітчизняних виробників зовнішніх ринках збуту. Кондитерська галузь характеризується низкою особливостей, зокрема: вона є матеріаломісткою; залежною від зовнішніх чинників - коливання цін на сировину   протягом року; сезонністю попиту – скороченням обсягів реалізації у літні місяці,  що у свою чергу впливає на ефективність виробничо-господарської діяльності підприємств галузі. Не забезпечує належної ефективності реалізація продукції через мережеву торгівлю. Накопичені проблеми потребують системного та комплексного підходу до їх вирішення. З метою підвищення ефективності виробничо-господарської діяльності підприємств кондитерської галузі  у статті підкреслено необхідність перегляду в першу чергу системи управління збутовою діяльністю таких підприємств, забезпечення її переорієнтації та максимізації.  Власне інструментів для отримання додаткового прибутку в таких умовах у кондитерів лишається небагато: скорочення витрат та усунення посередників між виробником і кінцевим споживачем шляхом розвитку фірмової торгівлі. Запровадження магазинів фірмової торгівлі, пропозиція ексклюзивних продуктів, дозволять  у свою чергу забезпечити створення  позитивного іміджу на ринку кондитерських виробів, впізнаваність бренду, а за високої якості продукції та виваженої цінової політики -  розширення ринків збуту та підвищення  обсягів  реалізації.

Мальчик М. В., Попко Е. В. Фирменная торговля в маркетингово-логистическом подходе к управлению деятельностью предприятий кондитерской отрасли

На сегодня можно констатировать, что отечественный рынок кондитерских изделий исчерпал резервы для экстенсивного роста. Внутренний рынок насыщен. Производство сладости не растет. Производство кондитерских изделий сдерживают и очередные ограничения на экспорт продукции на традиционных для отечественных производителей внешних рынках сбыта. Кондитерская отрасль характеризуется рядом особенностей, в частности: она является материалоемкой; зависимой от внешних факторов - колебания цен на сырье в течение года; сезонностью спроса - сокращением объемов реализации в летние месяцы, что в свою очередь влияет на эффективность производственно-хозяйственной деятельности предприятий отрасли. Не обеспечивает должной эффективности реализация продукции через сетевую торговлю. Накопленные проблемы требуют системного и комплексного подхода к их решению. С целью повышения эффективности производственно-хозяйственной деятельности предприятий кондитерской отрасли в статье подчеркнута необходимость просмотра в первую очередь системы управления сбытовой деятельностью таких предприятий, обеспечение ее переориентации и максимизации. Собственно инструментов для получения дополнительной прибыли в таких условиях у кондитеров остается немного: сокращение расходов и устранения посредников между производителем и конечным потребителем путем развития фирменной торговли. Создание магазинов фирменной торговли, предложение эксклюзивных продуктов, позволят в свою очередь обеспечить положительный имидж на рынке кондитерских изделий, узнаваемость бренда, а при высоком качестве продукции и взвешенной ценовой политики - расширение рынков сбыта и увеличение объемов реализации.

Мalchyk M., Popko E. brandname trade is in marketing-logistic going near management of enterprises of pastry industry activity.

Тoday we can say that the domestic market of confectionery exhausted reserves for extensive growth. The domestic market is saturated. Production of sweets is not growing. Confectionery production and hinder regular restrictions on exports to domestic producers of traditional outdoor markets. Confectionery industry is characterized by several features, including: material-it is, dependent on external factors - fluctuations in commodity prices during the year, seasonal demand - the reduction of sales in the summer months, which in turn affects the efficiency of production and business activities of the industry. Do not provide adequate performance sells its products through a network trade.

Accumulated problems require a systematic and comprehensive approach to solving them. To increase the efficiency of industrial and business enterprises in the confectionery industry stressed the need to view the article in the first place management sales management of such enterprises, provision of reorientation and maximization. Actually instruments to generate additional income in such circumstances remains a bit of pastry: cut costs and eliminate the middleman between the manufacturer and the end user through the development of proprietary trading. Introduction proprietary trading shops, offering exclusive products, will in turn provide a positive image in the confectionery market, brand awareness, and the high quality products and considerate pricing - expand markets and increase sales.

Біографії авторів

Мар’яна Василівна Мальчик, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

д.е.н., доцент

Олена Володимирівна Попко, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

к.е.н., доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-03-28