GOODWILL AS ELEMENT OF INTELLECTUAL CAPITAL

Автор(и)

  • Вітаутас Баркаускас «Каунаський технологічний університет», Lithuania
  • Едмундаса Ясинскаса «Каунаський технологічний університет», Lithuania
  • Крвстіна Баркаускене «Каунаський технологічний університет», Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6407.1.2013.16000

Ключові слова:

goodwill, intellectual capital, social responsibility, business value, organizational culture

Анотація

Barkauskas V., Jasinskas E, Barkauskiene K. Goodwill as element of intellectual capital.

The purpose of this paper is to examine the part of goodwill in the intellectual capital structure and a company’s value. InLithuania, it can be seen that a many of traded companies are not sufficiently valued by goodwill assets, ie, they are just included to the company's intangible assets, which are reflected in the balance sheet and somewhat simplifying the assessment. Based on the analysis, we can say that goodwill is an indicator describing activities of any company at any time independently of whether it is positive or negative. Therefore for company, it becomes important to manage the company’s value of the goodwill, as it has already become the company's assets and allows you to acquire additional competitive advantage and occupy a better position in the market.Summarizing theoretical analysis we can distinguish basic elements that suit goodwill assessments forLithuania.

Баркаускас В., Ясинскаса Е., Баркаускене К. Деловая репутация как элемент интеллектуального капитала.

Целью научного исследования является изучение деловой репутации в структуре интеллектуального капитала и его влияние на стоимость предприятия. В Литве можно заметить, что многие из торгуемых компаний не достаточно оценены по активу деловой репутации, то есть, она просто включена в нематериальные активы компании, которые отражены в бухгалтерском балансе и отчасти упрощают оценку. На основе проведенного анализа, можно сказать, что деловая репутация показатель, характеризующий деятельность любой компании в любое время независимо от того, положительный он или отрицательный. Поэтому для компании, становится важным управлять стоимостью деловой репутации компании, так как она уже стала активом компании и позволяет приобрести дополнительные конкурентные преимущества и занять лучшую позицию на рынке. Подводя итоги теоретического анализа можно выделить основные элементы, которые подходят для оценки деловой репутации Литвы.

Баркаускас В., Ясинскаса Е., Баркаускене К. Ділова репутація як елемент інтелектуального капіталу.

Метою наукового дослідження є вивчення ділової репутації в структурі інтелектуального капіталу та його вплив на вартість підприємства. У Литві можна помітити, що багато з торгованих компаній не достатньо оцінені по активу ділової репутації, тобто, вона просто включена в нематеріальні активи компанії, які відображені в бухгалтерському балансі і почасти спрощують оцінку. На основі проведеного аналізу, можна сказати, що ділова репутація показник, що характеризує діяльність будь-якої компанії в будь-який час незалежно від того, позитивний він чи негативний. Тому для компанії, стає важливим управляти вартістю ділової репутації компанії, так як вона вже стала активом компанії і дозволяє придбати додаткові конкурентні переваги і зайняти кращу позицію на ринку. Підводячи підсумки теоретичного аналізу можна виділити основні елементи, які підходять для оцінки ділової репутації Литви.

Біографії авторів

Вітаутас Баркаускас, «Каунаський технологічний університет»

магістр наук в галузі управління, викладач

Едмундаса Ясинскаса, «Каунаський технологічний університет»

ад'юнкт-професор в галузі управління, доцент

Крвстіна Баркаускене, «Каунаський технологічний університет»

магістр наук у галузі економіки, докторант

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-03-28