КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВА ЯК РЕЗУЛЬТАТ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ

Автор(и)

  • Олена Сергіївна Голоднюк Тернопільський національний економічний університет, м. Тернопіль, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6407.1.2012.6111

Ключові слова:

конкурентна перевага, конкурентоспроможність, життєвий цикл, інновація, компетенція, підприємство.

Анотація

Голоднюк О. С. Конкурентні переваги підприємства як результат впровадження інновацій. Досліджено сутність конкурентних переваг, встановлено значущість інновацій при формуванні конкурентних переваг з метою досягнення конкурентоспроможності підприємства. Доведено, що постійний пошук і використання інноваційних можливостей є засобом отримання і підтримання конкурентних переваг підприємства.

Голоднюк Е. С. Конкурентные преимущества предприятия как результат внедрения инноваций. Исследована сущность конкурентных преимуществ, установлена значимость инноваций в формировании конкурентных преимуществ с целью достижения конкурентоспособности предприятия. Доказано, что постоянный поиск и использование инновационных возможностей является способом получения и поддержания конкурентных преимуществ предприятия.

Holodnyuk O. Competitive Advantages of the Enterprise as a Result of Innovation. The article explores the nature of competitive advantage, establishes the importance of innovation in the formation of competitive advantages to achieve competitive enterprise and argues that the constant search for and use of innovative features is the way to obtain and maintain competitive advantages.

 

Біографія автора

Олена Сергіївна Голоднюк, Тернопільський національний економічний університет, м. Тернопіль

Аспірант кафедри менеджменту організацій та інноваційного підприємництва

Посилання

Азоев Г. Л. Конкурентные преимущества фирмы / Г. Л. Азоев, А. П. Челенков ; Гос. ун-т упр., Нац. фонд подготовки кадров. – М. : Новости, 2000. – 254 с.

Виханский О. С. Стратегическое управление : [учеб. для студентов по специальности и направлению «Менеджмент»] / О. С. Виханский. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Гардарика, 1998. – 296 с.

Ламбен Ж. Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива: Пер. с фр. – СПб.: Наука, 1996.

Гордон Я. Целевая конкуренция : новые рынки. Конкурент. разведка. Битва за будущее / Ян Гордон ; пер. с англ. [С. Жильцов, И. Малкова, Е. Федорова]. – М. : Вершина, 2006 (ОАО Тип. Новости). – 368 с.

Фатхутдинов Р. А. Управління конкурентоздатністю організації : Підручник / Р. А. Фатхутдинов, Г. В. Осовська. – К. : «Кондор», 2009. – 470 с.

Шумпетер Й. Теория экономического развития: Исслед. предпринимат. прибыли, капитала, кредита, процента и цикла конъюнктуры) / Й. Шумпетер; перевод с нем. В. С. Автономова и др. – М. : Прогресс, 1982. – 455 с.

Маркова В. Д. Стратегический менеджмент : курс лекций / В. Д. Маркова, С. А. Кузнецова. – М. : ИНФРА-М; Новосибирск: Сибирское соглашение, 1999. – 288 с.

Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Экс пресс-курс. 2 - е изд. / Пер. с англ. под ред. С. Г. Божук. – СПб. : Питер, 2006. – 464 с: ил. – (Серия «Деловой бестселлер»).

Тарнавська Н. Розвиток теорії конкурентних переваг в умовах експансії нововведень / Н. Тарнавська // Економіка України. – 2011. – № 4. – С. 16 – 27.

Тарнавська Н. П. Управління конкурентоспроможністю підприємств: теорія, методологія, практика / Н. П. Тарнавська. – Тернопіль: Економічна думка, 2008. – 570 с.

Прахалад К. К. Майбутнє конкуренції. Творення унікальної цінності спільно з клієнтами / К. К. Прахалад, Венкат Рамасвамі ; [пер. з англ. Михайла Сливоцького]. – К. : Видавництво Олексія Капусти (підрозділ «Агенція Стандарт»), 2005. – 258 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-05-25