ІНФОРМАЦІЙНА ПІДТРИМКА УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ

Автор(и)

  • Вікторія Михайлівна Ярмолка Кузнецовськa філія ПВНЗ «Європейський університет», м. Кузнецовськ, Рівненська обл., Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6407.1.2012.6494

Ключові слова:

інформаційні технології, маркетингова інформаційна система, концепція маркетингового управління

Анотація

Ярмолка В. М. Інформаційна підтримка управління маркетингом в туристичній індустрії. Розглянуто теоретичні засади маркетингового управління туристичними підприємствами на основі маркетингової інформації та формування маркетингової інформаційної системи з метою підвищення ефективності маркетингового управління.

Ярмолка В. М. Информационная поддержка управления маркетингом в туристической индустрии. Рассмотрены теоретические основы маркетингового управления туристическими предприятиями на основе маркетинговой информации и формирования маркетинговой информационной системы с целью повышения эффективности маркетингового управления.

Yarmolka V. Information for marketing management in the tourism industry. The theoretical foundations of marketing tourism enterprises based marketing information and a marketing information system to improve efficiency of marketing management.

 

Біографія автора

Вікторія Михайлівна Ярмолка, Кузнецовськa філія ПВНЗ «Європейський університет», м. Кузнецовськ, Рівненська обл.

старший викладач кафедри економіки.

Посилання

Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Підручник / А. В. Войчак. - К.: КНЕУ, 1998. - 268с.

Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика./Е.П. Голубков – М.: Изд-во «Финпрес», 2005. – 416 с.

Єрмошенко М. М. Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. /М.М. Єрмошенко – К : НАУ, 2001. – 204 с.

Котлер Ф. Управление маркетингом / Сокр. пер. с англ./ Ф. Котлер - М.: Экономика, 1980. - 224 с.

Кудла Н.Є. Маркетинг туристичних послуг: Навчальний посібник. Рекомендовано МОНУ/ Н.Є.Кудла. – К : Знання, 2011.- 351 с.

Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива: Пер. с фр./ Ж. Ламбен - СПб: Наука, 1996. - 589 с.

Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. / За ред. Л. В. Балабанової. 3-тє вид, перероб. і доп. – К : Знання, 2004. - 354 с.

Мордвінцева Т. В. Стратегічне маркетингове управління діяльністю підприємств / Т.В. Мордвінцева // Інвестиції: практика та досвід. - 2007. - № 23. - С. 41-43.

Новіков В.С. Інновації в туризмі: навч. Посібник для студ. вищ. навч. закладів / В.С. Новіков. - М.: Видавничий центр «Академія», 2007. - 208 с.

Плотникова Н.И. Комплексная автоматизация туристского бизнеса. Ч. 1: Информационные технологии в турфирме: Учебно-методич. пособие / Н.И. Плотникова. – М.: Советский спорт, 2000. — 320 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-05-25