МАРКЕТИНГ ЯК СКЛАДОВА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ АПК

Автор(и)

  • Василівна Алла Череп ДВНЗ «Запорізький національний університет», м. Запоріжжя, Ukraine
  • Тетяна Олександрівна Веремейчик ДВНЗ «Запорізький національний університет», м. Запоріжжя, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6407.2.2012.6572

Ключові слова:

маркетинг, маркетинговий підхід, конкуренто- спроможність, АПК, якість

Анотація

Досліджено теорію застосування маркетингового підходу з метою підвищення конкурентоспроможності підприємств АПК; запропоновані шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності аграрних підприємств.

Исследована теория применения маркетингового подхода с целью повышения конкурентоспособности предприятий АПК; предложенные пути повышения уровня конкурентоспособности аграрных предприятий.

The theory of application of a marketing approach for the purpose of increase of competitiveness of the agrarian and industrial complexes enterprises is investigated; the offered ways of increase of level of competitiveness of the agrarian enterprises.

Біографії авторів

Василівна Алла Череп, ДВНЗ «Запорізький національний університет», м. Запоріжжя

д.е.н., професор, завідувач кафедри фінансів і кредиту, декан економічного факультету

Тетяна Олександрівна Веремейчик, ДВНЗ «Запорізький національний університет», м. Запоріжжя

магістр кафедри фінанси і кредит

Посилання

Амбросов В. Я. Забезпечення державної підтримки сільськогосподарського виробництва в умовах членства України в СОТ / В.Я. Амбросов, В.М. Онегіна. - Економіка АПК. - 2009. - № 2. - С.15-24.

Бурковська І.В. Методичні аспекти оцінки ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств / І.В. Бурковська // Економіка АПК - 2005. - № 11. - С.117-119.

Есполов А.Т. Вопросы теории и практики обеспечения

конкурентоспособности объектов в аграрном секторе / А.Т. Есполов // Известия Национальной академии наук Беларуси. Серия аграрных наук. - 2004. - №1. - С. 27-34.

Ємець Ю. Питання підвищення якості молока як головного фактору конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / Ю. Ємець. – Режим доступу: www.conftiapv.at.ua.

Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И. Маркетинг: как побеждать на рынке/Ноздрева Р. Б., Цыгичко Л. И. – М.: Финансы и статистика, 1991. – 304с.

Балабанова Л.В. Стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємств / Л.В. Балабанова, В.В. Холод. – К. : Професіонал, 2006. – 448 с.

Должанський І.З., Загорна Т.О. Конкурентоспроможність підприємства / І.З. Должанський, Т.О. Загорна. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 384 с.

Дикань В.Л. Обеспечение конкурентной устойчивости предприятия [Монографія] / В.Л. Дикань. – Харьков : Основа, 1995. – 160 с.

Костусев О.О. Конкурентна політика в Україні [Монографія] / О.О.Костусев. – К. : КНЕУ, 2004. – 310 с.

Кулешова Г.М. Конкуренція і конкурентоспроможність в агропромисловому виробництві / Г.М.Кулешова // Економіка АПК. – 2008. – №3. – С. 126-132.

Савчук В.І. Системи управління конкурентоспроможністю / В.І. Савчук, Д.А. Корж. – К. : Знання, 2002. – 310 с.

Месель-Веселяк В.Я. Напрями забезпечення конкурентоспроможності аграрного виробництва / В.Я. Месель-Веселяк // Економіка АПК. – 2009. – №10. – С. 7-14.

Шевельова С.О. Конкурентоспроможність молочного підкомплексу [Монографія] / С.О. Шевельова. – Тернопіль : Збруч, 2001. – 408 с.

Офіційний сайт Запорізької обласної державної адміністрації [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.zoda.gov.ua/news/14182/riven-vidsotkovih-stavok-na-krediti-dlya-pidprijemstv-apk-znizivsya.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-10-04