КОМПЛЕКСНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЛОГІСТИЧНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ МАШИНОБУДІВНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Ю. В. Короткий Запорізький національний університет, м. Запоріжжя, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6407.11.2015.74650

Ключові слова:

системний підхід, логістична діяльність, логістичний потенціал, комплексна система управління логістичним потенціалом, структурні системи

Анотація

У статті автором запропонована комплексна система управління  логістичним потенціалом.   Вона визначена  як  сукупність взаємозалежних систем, що охоплює логістичну діяльність підприємств і її цільову спрямованість  та  забезпечує їхню ефективну роботу.  Розглянуто чотири рівні та охарактеризовано складові першого рівня  зазначеної комплексної системи – структурні  системи, що забезпечують управління логістичним потенціалом: стратегічна, інформаційна, організаційна, фінансово - економічна, внутрішньовиробнича, маркетингово - збутова та управління логістичними ризиками. Наведено структурні  елементи, що забезпечують реалізацію зазначених систем. Стратегічна  система управління логістичним потенціалом машинобудівного підприємства  визначена  як діяльність, яка пов'язана з постановкою цілей і завдань логістичної системи підприємства та з підтримкою взаємовідносин між підприємством та зовнішнім середовищем, які дають можливість підприємству досягти своїх цілей, відповідають його внутрішнім ресурсним можливостям і дозволяють залишатися сприйнятливим до факторів зовнішнього середовища.  Запропонований поділ розглянутих факторів впливу на логістичний потенціал машинобудівного підприємства на контрольовані   та  неконтрольовані (споживачі (їхні характеристики, міжособистісний вплив, процес прийняття рішень, організація тощо); незалежні засоби масової інформації (друковані ЗМІ, телебачення, радіо, Інтернет тощо); технології (досягнення в науково-технічному прогресі, ресурсні обмеження підприємства тощо); підприємства-конкуренти (стратегія конкурентів, взаємовідносини в каналах збуту, цінова політика тощо); економічна ситуація (темпи росту, рівень інфляції, безробіття тощо); законодавство; політична ситуація).

Біографія автора

Ю. В. Короткий, Запорізький національний університет, м. Запоріжжя

здобувач

Посилання

Миротин Л.Б.Логистика для предпринимателя: основные понятия, положения и процедуры: Учебное пособие./ Л.Б.Миротин, И. Э. Ташбаев - М. : ИНФРА-М, 2002. – 252 с.

Тюріна Н.М. Формування та реалізація процесів логістизації машинобудівних підприємств : монографія / Н. М. Тюріна, І. В. Гой, О. С. Шкодіна. – Хмельницький : ХНУ, 2014. – 257 с.

Крикавський Е. Інновації в концепції логістики / Е. Крикавський // Логистика: Проблемы и решения. – 2006. – с. 20-28.

Сток Дж.Р., Стратегическое управление логистикой / Дж.Р.Сток, Д.М. Ламберт. – М. : ИНФРА-М, 2005. – 797 с

Бродецкий Г.Л. Управление рисками в логистике / Г.Л. Бродецкий, Д.А. Гусев. – М. : Академия, 2008 − 192 с.

Лисенко К.М. Чинники виливу на маркетинговий потенціал підприємства / К.М.Лисенко, Н.П. Скригун // Наукові праці національного університету харчових технологій. № 45 (2012). -С. 104 -1121

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-25