ТРАНСФОРМАЦІЯ ЧИННИКІВ ТА ПРІОРИТЕТІВ ЖИТЛОВОГО БУДІВНИЦТВА В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Руслан Алієв ДВНЗ «Придніпровська Державна Академія Будівництва та Архітектури», м. Дніпропетровськ., Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6407.12.2015.82060

Ключові слова:

житло, житлове будівництво, екологічні, інноваційні чинники, «якість житла».

Анотація

В статті розглянуто процес трансформації чинників та приоритетів житлового будівництва в умовах економічної глобалізації. Визначено, що житло належить до категорії складних товарів і, як наслідок, вибір житла являє собою тривалий і трудомісткий процес, на якій впливають певні чинники. Від інших товарів житло відрізняється п'ятьма ознаками, серед яких основними є  іммобільність та неоднорідність. Обгрунтовано, що в умовах глобалізації до основних чинників слід додати  екологічний, який трансформуеця в інноваційний, оскільки саме за рахунок впровадження нових технолій в процеси будівництва та використання житла якість останнього починає відповідати сучаним екологічним стандартам. Отримано визначення інноваційного житла та сформовано основні принципи, що його характеризують. Запропоновано подальші напрями дослідження спрямовування на визначення, формування та впровадження механізмів регулювання будівництва інноваційного житла на різних рівнях економічної системи.

Біографія автора

Руслан Алієв, ДВНЗ «Придніпровська Державна Академія Будівництва та Архітектури», м. Дніпропетровськ.

аспірант кафедри міжнародної економіки, ДВНЗ «Придніпровська Державна Академія Будівництва та Архітектури», м. Дніпропетровськ.

Посилання

Гэлбрейт Дж. Общество достатка / Дж. Гэлбрейт. – М,1968. – 216 с.

Пигу А. Економічна теорія достатку / А. Пигу. – М, 1985. – 192 с.

Bettman J.R. Effects of Framing on Evaluation of Comparable and Noncomparable Alternatives by Expert and Novice Consumers // Journal of Consumer Research (14), September, 1987, pp. 141-154.

Boehm T.P. A Hierarchical Model of Housing Choice // Urban Studies, 1982, No.19, pp. 7–31.

Bourdieu P. Distinction: a social critique of the judgement of taste.- London: Routledge & Kegan Paul, 1984.

Borsch-Supan A., & Pitrin J. On Discrete Choice Models of Housing Demand // Journal of Urban Economics, 1988. – pp. 153-172.

Corfman K.P. Comparability and Comparison Levels Used in Choices among Consumer Products // Journal of Marketing ResearchJournal of Marketing Research (28), August, 1991, pp. . 141-154.

Gram-Hanssen, K., & Bech-Danielsen, C. House, home and identity from a consumption perspective // Housing, theory and society (21(1)), 2004, pp. 17-26.

Gibler D.M. and J. Tir. Settled Borders and Regime Type: Democratic Transitions as Consequences of Peaceful Territorial Transfer // American Journal of Political Science (54), 2010, pp. 951–968.

Kauko T. Expressions of Housing Consumer Preferences: Proposition for a Research Agend // Housing, Theory and Societ, 2006, pp. 92-108

Levy D., Murphy L., & Lee C.K. Influences and Emotions: Exploring Family Decision-making Processes when Buying a House.- Auckland, New Zealand: Department of Property, University of Auckland Business School, 2007.

King A. The demand for housing: a Lancastrian approach // Southern Economics, October 1976. – pp. 1077-1087.

Lancaster K.J. A new approach to consumer theory // Journal of Political Economy, April 1966. – pp. 132-157.

Nicosa F.M. Consumer Decision Processes. – NJ: Prentice-Hall: Englewood Cliffs, 1966.; Engel J.F., Kollat D.T., & Blackwell R.D. Consumer Behavior. – Hinsdale: Illinois: Dryden Press., 1978.; Howard J.A. The Theory of Buyer Behavior. – New York: Wiley, 1969.

Rossi P.H. Why Families Move. – New York: Macmillan, 1955; Brown L.A., & Moore E.G. The intra-urban migration process: a perspective // Geografiska Annaler (52), 1970. – pp. 1-13.

Rossi P.H. Why Families Move. – New York: Macmillan, 1955; Brown L.A., & Moore E.G. The intra-urban migration process: a perspective // Geografiska Annaler (52), 1970. – pp. 1-13.

Johnson M.D. The Differential Processing of Product Category and Noncomparable Choice Alternatives // Journal of Consumer Research (16), December,1989, pp. 300-309.

Jim C.Y. and Geoforum W.C. Consumption preferences and environmental externalities: A hedonic analysis of the housing market in Guangzhou – Hong Kong: Department of Geography, The University of Hong Kong. – 2007, pp. 414-431

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-03