Використання навчально-розвивального тренінгу формування креативного потенціалу в підготовці юриста

Автор(и)

  • Г.Ю. Одинцова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2015-28.%25p

Ключові слова:

навчально-розвивальний тренінг, компоненти тренінгу, креативність, креативний потенціал, професійно-психологічна підготовка юриста.

Анотація

Проаналізовано та обґрунтовано важливість формування креативного потенціалу в підготовці юриста. Визначено зміст поняття «тренінг» у психології. Обґрунтовано використання формату тренінгу для формування креативного потенціалу. Автором представлено компоненти, що застосовувалися під час тренінгу, до яких належать: методи стимуляції креативності, психологічні засоби зниження обмежень контролюючої сфери свідомості, вправи-криголами, метод «мозкового штурму», ділова гра, групова дискусія. Визначено мету й основні завдання розробленої програми навчально-розвивального комплексу «Тренінг формування креативного потенціалу юриста». Описано методи та особливості організації тренінгової роботи. Представлено програму навчально-розвивального тренінгу, яка складається з чотирьох тематичних блоків. Подано компоненти кожного тематичного блоку та їх послідовність. Описано процедуру проведення навчально-розвивального тренінгового комплексу в процесі професійно-психологічної підготовки майбутніх юристів. Охарактеризовано вміння, необхідні для творчої роботи та якими повинні бути озброєні майбутні юристи для успішного здійснення своєї професійної діяльності. У статті визначено спеціальні умови для якісного широкого впровадження навчально-розвивального тренінгового комплексу «Тренінг формування креативного потенціалу юриста» у навчальний процес підготовки юристів різних навчальних закладів України. Зроблено висновок, що особистісний розвиток креативного потенціалу юриста досягається шляхом цілеспрямованого розвитку його професійнозначущих здібностей, якостей та умінь.

Посилання

Никандров В. В. Антитренинг, или Контуры нравственных

и теоретических основ психотренинга : учеб. пособие /

В. В. Никандров. – СПб. : Речь, 2003. – С. 24.

Макшанов С.И. Принцип психологического тренинга /

С. И. Макшанов // Журнал практического психолога. –

– № 3. – С. 13–38.

Горальський А. Правила тренінгу творчості : методичний

посібник / А. Горальський; [пер. з пол. О. Гірний, І. Корнієнко]. – Л. : ВНТЛ, 1998. – 52 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Одинцова, Г. (2019). Використання навчально-розвивального тренінгу формування креативного потенціалу в підготовці юриста. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (28). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2015-28.%p