Взаємозв’язок професійного становлення особистості та розвитку її особистісних якостей

Автор(и)

  • М.О. Кандиба

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-22.%25p

Ключові слова:

толерантність, особистість, професійна свідомість, інтолерантність, самосвідомість.

Анотація

Автор статті аналізує основні
теоретичні підходи до визначення професійного становлення особистос-
ті. Професійне становлення розглядається з точки зору екзистенційно–
особистісного, системного і суб’єктно–діяльнісного підходів.
Етап професійної підготовки є оптимальним періодом розвитку
особистості майбутнього професіонала–психолога, періодом, коли най-
більш ефективне впровадження і можливе відстеження результатів про-
грами соціально–психологічного супроводу.

Посилання

Вершловский С. Г. Особенности социально-профессио наль-

ных ориентаций учителей / С. Г. Вершловский// Разви-

тие социально-профессиональной активности учителей на

разных этапах деятельности : сб. науч. трудов. – М. : Изд-во

АПН СССР, 1990. – С. 5-24.

Исаев И. Ф. Теория и практика формирования профес-

сиональной педагогической культуры высшей школы /

И. Ф. Исаев. – М., 1993. – 217 с.

Катричева Т. Ю. Проблема классификации педагоги-

ческих ценностей: [Электронный ресурс] / Т. Ю. Катри-

чева. – 2004. – Режим доступа: http://www.rae.ru/use/

pdf/2004/07/Katricheva.рdf

Нагорна Н. В. Формування у студентів понять компетент-

ності й компетенції / Н. В. Нагорна // Виховання і культу-

ра. – 2007. – № 1-2. – С. 266–268.

Здравомыслов А.Г. Потребности. Интересы. Ценности / А.Г.

Здравомыслов. – М.: Политиздат, 1986. – 221 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Кандиба, М. (2019). Взаємозв’язок професійного становлення особистості та розвитку її особистісних якостей. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (22). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-22.%p