Особливості сенсу життя та особистісного потенціалу підлітків, позбавлених батьківського піклування

Автор(и)

  • А.В. Гордєєва
  • А.П. Єфименко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-21.%25p

Ключові слова:

сенс життя, особистісний потенціал.

Анотація

У дослідженні було вивчено особливості уявлень про сенс життя, сту-
пінь розвитку та сформованості якісних складових особистісного потен-
ціалу у підлітків, позбавлених батьківського піклування. Встановлено,
що для даної категорії дітей притаманний більш низький рівень розвитку
смислової сфери та окремих складових особистісного потенціалу (життєс-
тійкість й самоефективність), на відмінну від дітей з повних сімей. Со-
ціальне середовище, в якому знаходяться старшокласники з інтернату,
негативно впливає на вірне розуміння ними сенсу життя і не сприяє роз-
криттю моральної сили, яка є основою подолання життєвих труднощів і
реалізації особистісного потенціалу.

Посилання

Асмолов А.Г. Психология личности / А.Г. Асмолов. – М.:

Изд-во Моск. ун-ту, 1990. – 255 с.

Братусь Б.С. К изучению смысловой сферы личности /

Б.С. Братусь// Вести Моск. ун-ту. Сер. 14: Психология. –

– № 2. – С. 46-56.

Леонтьев Д.А. Психология смысла: природа, структура и ди-

намика смысловой реальности / Д.А. Леонтьев. – М.: Смысл,

– 487 с.

Личностый потенциал: структура и диагностика / Под ред.

Д.А. Леонтьева. – М.: Смысл, 2011. – 680 с.

Чудновский В.Э. Становление личности и проблема смысла

жизни: избранные труды / В.Э. Чудновский. – М.: Изд-во

Московского психолого-социального института; Воронеж:

Изд-во НВО «МОДЕК», 2006. – 768 с.

Франкл В. Человек в поисках смысла / В. Франкл. – М.:

Прогресс, 1990. – 368 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гордєєва, А., & Єфименко, А. (2019). Особливості сенсу життя та особистісного потенціалу підлітків, позбавлених батьківського піклування. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (21). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-21.%p