Атрибуція справедливих і несправедливих вчинків у педагогічній взаємодії викладачів і студентів

Автор(и)

  • Л.В. Клочек

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-21.%25p

Ключові слова:

справедливість, педагогічна взаємодія, справедливий вчинок, несправедливий вчинок, атрибуція вчинку, атрибуція рис, самоатрибуція.

Анотація

У статті представлене дослідження природи інтерпретації справедли-
вих і несправедливих вчинків у педагогічній взаємодії, їх вплив на атри-
буцію особистісних рис суб’єктів взаємодії. Проаналізовано різноманітні
підходи до визначення атрибуції у міжособистісній взаємодії. Відмічено,
що педагогічна взаємодія і атрибуція ситуацій, що в ній виникають, мають
соціальну природу. Розглянуто, як відбувається інтерпретація студентом
справедливих і несправедливих вчинків викладача у педагогічній взаємо-
дії. Зроблено висновок, що під час аналізу вчинків та характеристик ви-
кладачів вони дають суб’єктивну оцінку на власну користь.

Посилання

Бодалев А.А. Восприятие и понимание человека человеком/

А.А.Бодалев. – М.:Изд-во МГУ, 1982. – 200 с.

Большой психологический словарь/Сост. и общ ред. Б.Г.

Мещерякова, В.П. Зинченко. – СПб.:Прайм – ЕВРОЗНАК,

– 672 с.

Гулевич О.А. Социальная психология справедливости /

О.А.Гулевич.– М.: Изд-во «Институт психологии РАН»,

– 284 с.

Майерс Д. Социальная психология: Пер.с англ. /Д.Майерс.

– СПб.: Питер, 1996. – 684 с.

Москаленко В.В. Соціальна психологія/В.В.Москаленко. –

К.: Центр учбової літератури, 2008. – 688 с.

Орбан-Лембрик Л.Е. Соціальна психологія/Л.Е.Орбан-

Лембрик. – К.: «Академвидав», 2005. – 446 с.

Скрипченко О.В. До відник з педагогіки і психології/

О.В.Скрипченко, Т.М.Лисянська, Л.О.Скрипченко. – К.:

Видавництво Національного педагогічного університету іме-

ні М.П. Драгоманова, 2000. – 216 с.

Татенко В.О. Соціально-психологічні механізми впливу лю-

дини на людину / В.О. Татенко// Соціальна психологія. –

– №1.

##submission.downloads##

Як цитувати

Клочек, Л. (2019). Атрибуція справедливих і несправедливих вчинків у педагогічній взаємодії викладачів і студентів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (21). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-21.%p