Експериментальне дослідження психологічних особливостей становлення професійного мислення майбутніх учителів гуманітарного профілю

Автор(и)

  • О.Г. Шайда

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-21.%25p

Ключові слова:

професійне мислення, становлення професійного мислення, діагностика, стилі мислення.

Анотація

У статті висвітлено результати емпіричних досліджень психоло-
гічних особливостей становлення професійного мислення майбутніх
педагогів. Представлено діагностичний інструментарій, який може
успішно використовуватись психологами під час психологічного супро-
воду студентів вищих навчальних закладів. Розроблена діагностична
програма встановила психологічні чинники, які впливають на розвиток
професійного мислення: індивідуальні властивості мислення (рефлек-
сивність, розумові здібності, розуміння переносного змісту, швидкість
та ригідність мислення, інтелектуальна лобільність; комбінаторні зді-
бності); стилі мислення, а також індивідуально-типологічні властивості
особистості.

Посилання

Алексеев А.А. Поймите меня правильно / А.А.Алексеев,

Л.А.Громова. – СПб, 1993. – 153 с.

Брушлинский А.В. Психология мышления и проблемное

обучение / Андрей Владимирович Брушлинский. – М.: Зна-

ние, 1983. – 96 с.

Пов’якель Н.І. Професіогенез саморегуляції мислення прак-

тичного психолога: Монографія / Надія Іванівна Пов’я-

кель. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2003. – 295 с.

Практикум по общей, экспериментальной и прикладной пси-

хологии: Учеб. пособие / В. Д. Балин, В. К. Гайда, В.К. Гор-

бачевский и др.; Под общей ред. А. А. Крылова, С А. Мани-

чева. – СПб.: Питер, 2000. – 560 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Шайда, О. (2019). Експериментальне дослідження психологічних особливостей становлення професійного мислення майбутніх учителів гуманітарного профілю. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (21). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-21.%p