Роль інтелектуального та когнітивного досвіду в розвитку педагогічної обдарованості

Автор(и)

  • Н.А. Добровольська

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25p

Ключові слова:

обдарованість, педагогічна обдарованість, інтелектуальний і когнітивний досвід.

Анотація

У статті представлено рекомендації з передачі інтелектуального та
когнітивного досвіду для розвитку педагогічної обдарованості викладачів
фізичного виховання. Запропоновано модель особливостей передачі
практичного досвіду для молодих педагогів. Матеріали можуть бути
використані в практиці перепідготовки викладачів фізичного виховання.

Посилання

Бажанюк В.С. Педагогічна креативність: перспективи,

розвиток /В.С.Бажанюк // Науковий часопис НПУ

ім.М.П.Драгоманова. Психол. науки. – Серія 12. Вип.1(25). –

К., 2004. – С. 290–295.

Гоноболин Ф.Н. Психологический аналих педагогических

способностей / Ф.Н.Гоноболин // Психология способностей. –

М., 1962. – С. 244"255.

Кашапов М.М. Психология творческого мышления про"

фессионала/ М.М.Кашапов. – М.: ПЕРСЭ, 2006. – 688 с.

Кузьмина Н.В. Способности, одаренность, талант учителя/

Н.В.Кузьмина. – Л., 1985. – 32 с.

Митина Л.М. Психология профессионального развития

учителя / Л.М.Митина. – М., 1998. – 106 с.

Холодная М.А. Когнитивные стили. О природе индиви"

дуального ума: Учебное пособие /М.А.Холодная. – М.: ПЕР

СЭ, 2002. – 304 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Добровольська, Н. (2019). Роль інтелектуального та когнітивного досвіду в розвитку педагогічної обдарованості. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (18). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%p