Вивчення пізнавальної активності студентів–психологів

Автор(и)

  • О.Л. Мачушник

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25p

Ключові слова:

пізнавальна активність, майбутні психологи, професійна спрямованість, завдання репродуктивного, пошукового та творчого типу.

Анотація

У статті вивчаються особливості пізнавальної активності студентів
психологів. Визначаються типи завдань, яким вони надають перевагу
при підготовці до занять. Встановлено, що від курсу до курсу відбувається
зниження рівня пізнавальної активності студентів та зростає бажання
виконувати нескладні та необтяжливі види робіт. Досліджено, що
студенти, які впевнені у правильності свого професійного вибору та
прагнуть працювати за обраною спеціальністю, демонструють більш
високий рівень пізнавальної активності, ніж ті студенти, що не впевнені
у правильності вибору свого професійного шляху. Визначено, що саме на
межі другоготретього курсів відбувається спад пізнавальної активності
у студентів обох груп.

Посилання

Матюшкин А. М. Психологическая структура, динамика и

развитие познавательной активности / А. М. Матюшкин //

Вопросы психологии. – 1982. – № 4. – С. 517.

Лисина М. И. Развитие познавательной активности детей в

ходе общения со взрослыми и сверстниками / М. И. Лисина //

Вопросы психологии. – 1982. – № 4. – С. 1835.

Чебыкин А. Я. Об эмоциях, детерминирующих познавательную

активность / А. Я. Чебыкин // Психологический журнал. –

– № 4. – Т. 10. – С. 135141.

Котырло В. К., Дуткевич Т. В. Роль совместной деятельности

в формировании познавательной активности дошкольников /

В. К. Котырло, Т. В. Дуткевич // Вопросы психологии. – 1991.

– № 2. – С. 5060.

Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин. – СПб.: Питер,

– 512 с. – (Серия “Мастера психологии”).

##submission.downloads##

Як цитувати

Мачушник, О. (2019). Вивчення пізнавальної активності студентів–психологів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (18). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%p