Особливості прояву тривожності у підлітків у контексті педагогічної взаємодії вчителя та учня

Автор(и)

  • О.В. Волошок

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-17.%25p

Ключові слова:

тривожність, тривога, взаємодія вчителя та учня, модель педагогічного спілкування, толерантність, співпраця.

Анотація

У статті висвітлюються соціальнопсихологічні, педагогічні
детермінанти виникнення тривожності в дитячому та підлітковому віці.
Наводяться результати дослідження особливостей прояву тривожності у
підлітків та розкривається взаємозв’язок між тривожністю підлітків і
психологопедагогічними чинниками.

Посилання

Вереніч Н. Особливості тривожності сучасних підлітків /

Н.Вереніч // Психолог. – 2004. – № 2324 (119120). – С. 4143.

Киричук О.В. Основи психології: Електронний ресурс. – Режим

доступу: http: //www. pidruchniki.ws/14360106/psihologiya/

vchitel_uchen

Психологія спілкування : Навчальний посібник / М.Філонен

ко. – К. : Центр учбової літератури, 2008. – 224 c.

Психологічний словник / За ред. В. П. Зінченко, Б. Г. Меще

рякова. – М.: ПедагогікаПрес, 1996. – 312 с.

Прихожан А.М. Психология тревожности / А.М.Прихожан. –

СПб.: Питер, 2007. – 192 с.

Рыжов В.В. Духовно ориентированный диалог и диалог

личности /В.В.Рыжов // Гуманизм и духовность в образова

нии. – Нижний Новгород: НГЛУ, 1999. – С. 65 – 66.

Салливан Г.С. Интерперсональная теория в психиатрии/

Г.С.Салливан. – МоскваСанктПетербург, 1999. – 290 с.

Формування особистості школяра: психологопедагогічні

проблеми: зб. наукових праць. – К: Інститут психології,

– 72 с.

Ягупов В.В. Педагогіка: Навчальний посібник / В.В.Ягупов. –

К.: Либідь, 2002. – 560 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Волошок, О. (2019). Особливості прояву тривожності у підлітків у контексті педагогічної взаємодії вчителя та учня. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (17). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-17.%p