Феноменологічний аспект вивчення особистісної амбівалентності у студентів юнацького віку

Автор(и)

  • Т.М. Зелінська

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%25p

Ключові слова:

амбівалентність, феномен, феноменологічне інтерв’ю, динаміка амбівалентності, фон_спокій, дезорієнтація, дослідження ситуації і власних можливостей, вирішення_вибір і зміни.

Анотація

Феноменологічним шляхом вивчаються етапи розвитку розуміння
особистісної амбівалентності у студентів юнацького віку: фонспокій,
дезорієнтація, дослідження та вирішення.

Посилання

Большой толковый психологический словарь: в 2т. /[сост. Ре

бер А.]. – М.: ООО Издво АСТ; Вече, 2003. – Т.2. (ПЯ). – 560 с.

Зелінська Т.М.Амбівалентність особистості: Теорія, діагно

стика і психокорекція:[навч. посібн.]/ Тетяна Миколаївна

Зелінська.– К.: Каравела, 2010. – 256 с.

Donaldson S., Westerman N. Development of children’s under

standing of ambivalence and casual theories of emotions //Devel

opmental Psychology. – 1986. – Vol. 26. – № 5. – P. 635662.

Harrist S. A phenomenological investigation of the experience of

ambivalence. Journal of Phenomenological Psychology. – 2006. –

№37 (1).– P.85114.

Harter S. Cognitivedevelopmental processes in the integration of

concepts about emotions and self // Social Cognition. – 1986. –

Vol. 4. – P.119151.

Krugman M. A sociometric study of ambivalence in decisionmak

ing: Doctor of Philosophy in Psychology dissertation.–The Uni

versity of Connecticut, 1986.–130 p.

Smelser, N. J. The rational and the ambivalent in the social sci

ences: Presidential address. American Sociological Review. –

– P. 116.

Thompson M., Zanna M. The conflicted individual: personalitybased

and domainspecific antecedents of ambivalent social attitudes //Jour

nal of Personality. – 1995. – Vol.63. – №2. – P.259288.

##submission.downloads##

Як цитувати

Зелінська, Т. (2019). Феноменологічний аспект вивчення особистісної амбівалентності у студентів юнацького віку. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (16). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%p