Вплив міжособистісних взаємин на розвиток особистості дитини в процесі адаптації у колективі художньої самодіяльності

Автор(и)

  • О.В. Карапетрова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%25p

Ключові слова:

“Я – образ”, міжособистісні взаємини, рівень прийняття, соціально#психологічна адаптація, нова соціальна ситуація розвитку, колектив художньої самодіяльності.

Анотація

У статті теоретично обґрунтовано та емпірично досліджено вплив
міжособистісних взаємин, зокрема особливостей ставлення керівника
колективу художньої самодіяльності до дітей, на розвиток їх позитивного
“Я – образу”. Схарактеризовано чотири типи емоційного забарвлення
“Я – образу” дітей – учасників колективу, та визначено і описано рівні
прийняття керівником дітей.

Посилання

Балл. Г.О Психология в рациогуманистической перспективе:

Избраные работы / Г.О. Балл – К. : Изд#во Основа, 2006. –

С. 218 – 228.

Бернс Р. Развитие “Я” – концепции и воспитание / Роберт

Бернс – М. : Прогресс,1968. – 422 с.

Боровик О.П. Детский клуб (История одного опыта) / Олег

Павлович Боровик. – Харьков, 1919. – 128 с.

Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте /

Лидия Ильинична Божович. – М. : Просвещение, 1968. – 365 с.

Выготский Л.С. Пути оптимизации взаимных отношений

учителя и учащихся / Л.С. Выготский // Збірник статей та

розробок. – Запоріжжя : АПН України, 1994. – С. 25#35.

Литовченко О.В. Соціальна адаптація дітей в умовах поза#

шкільного закладу як соціально#педагогічна проблема / О.В.Ли#

товченко // Морально#духовний розвиток особистості в сучасних

умовах (Теоретико#методичні проблеми дітей та учнівської молоді):

зб. наук. праць. – Київ : Пед. думка, 2000. – С. 86#93.

Сущенко Т.І. Творча спрямованість позашкільного педа#

гогічного процесу/ Т. І.Сущенко : зб. наук праць ЗОІУВ. –

– № 4. – С 121#126.

##submission.downloads##

Як цитувати

Карапетрова, О. (2019). Вплив міжособистісних взаємин на розвиток особистості дитини в процесі адаптації у колективі художньої самодіяльності. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (16). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%p