Сімейне виховання як чинник формування ціннісних орієнтацій дошкільника

Автор(и)

  • О.Ю. Горбачова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25p

Ключові слова:

смислова сфера, ціннісні орієнтації, сім’я, протекція.

Анотація

Стаття присвячена розгляду проблем психології сімейного виховання,
останнє автор розглядає як один з чинників формування ціннісних
орієнтацій дошкільника, відносить до мікросередовища становлення його
смислової сфери. Для аналізу автор пропонує старший дошкільний вік як
такий, що є відправним у становленні смислової сфери, а отже, потребує
значної уваги з боку усіх агентів розвитку: батьків, вихователів, близького
оточення. Автор аналізує основні помилки сімейного виховання, що при%
зводять до неадекватного розвитку смислової сфери дитини. Пропонується
варіант найбільш дієвого становлення ціннісних орієнтацій у сім’ї.

Посилання

Кононко Е. Л. Чтобы личность состоялась /Е. Л. Кононко. –

К.: Рад. шк., 1991. – 221 с.

Леонтьев А. Н. Проблемы развития психики / А. Н. Леон%

тьев. – М.: Издательство МГУ, 1981. – 584 с.

Максименко С. Д. Ґенеза здійснення особистості /С. Д. Мак%

сименко. – К.: Видавництво ТОВ “КММ”, 2006. – 240 с. –

Библиогр.: С. 246%255.

Психология: учебник для гуманитарных вузов /Под общ. ред.

В. Н. Дружинина. – СПб.: Питер, 2002. – 656 с.: ил.

Субботский Е. В. Ребёнок открывает мир: кн. для воспитателя

дет. сада /Е. В. Субботский. – М.: Просвещение, 1991. – 207 с.:

ил.

Эльконин Д. Б. Избранные психологические труды. Проблемы

возрастной и педагогической психологии /Д. Б. Эльконин / Под

ред. Д. И. Фельдштейна;Вступ. статья Д. И. Фельдштейна. –

М.: Международная педагогическая академия, 1995. – 224 с.

Эмоциональное развитие дошкольника: пособие для воспи%

тателей дет.сада /[А. В. Запорожец, Я. З. Неверович, А. Д. Ко%

шелева и др.]; под ред. А. Д. Кошелевой. – М.: Просвещение,

– 176 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Горбачова, О. (2019). Сімейне виховання як чинник формування ціннісних орієнтацій дошкільника. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (12). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%p