Модель розвитку пізнавальної діяльності студента та її теоретичне обґрунтування

Автор(и)

  • О.П. Венгер

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

пізнавальна діяльність, модель розвитку, компоненти пізнавальної діяльності.

Анотація

Проблема створення моделі розвитку пізнавальної діяльності студентів
вимагає пошуку нових підходів до подальшого удосконалення форм,
методів та засобів навчання. Через це в даній роботі розглядаються суб’єкти
розвитку пізнавальної діяльності, форми, прийоми та засоби їх діяльності,
основні заходи. Розглядаються компоненти пізнавальної діяльності.

Посилання

Штофф В. А. Роль модели в познании / В. А.Штофф. – Л.: Изд

во ЛГУ, 1963. – 128 с.

Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность / А.Н.Леон

тьев. – Изд.2е. – М.: Политиздат, 1997. – 575 с.

Рубінштейн С.Л. Основи загальної психології / С.Л.Рубінш

тейн. – М.: Учпедвид, 1947.– 546 с.

Зязюн І. А. Інтелектуальнотворчий розвиток особистості в

умовах неперервної освіти // Неперервна професійна освіта:

проблеми, пошуки, перспективи: Монографія / За ред. І. А.Зя

зюна. – К.: ВІПОЛ, 2000.– С. 1157.

Сластьонін В.О. Педагогіка: Навчальний посібник / В.О.Сла

стьонін. – М.: Академія, 2002.– 576 с.

Коджаспирова Г.М. Словарь по педагогике. – М.: ИКЦ “МарТ”;

Ростов н/Д: Издательский центр “МарТ”, 2005. – 448 с.

Оксфордский толковый словарь по психологии / Под ред.

А. Ребера. – М., 2002. – 400 с.

Общая психология. Словарь / Под. ред. А.В. Петровского //

Психологический лексикон. Энциклопедический словарь в

шести томах / Ред.сост. Л.А. Карпенко; Под общ. ред. А.В. Пет

ровского. – М.: ПЕРСЭ, 2005. – 251 с.

Глоссарий психологических терминов / Под. ред. Н. Губина. –

М.: Наука, 1999. – 250с.

Блейхер В.М., Крук И.В. Толковый словарь психиатрических

терминов / Под ред. С.Н.Бокова В 2х томах. – РостовнаДону:

Феникс, 1996. – 500 с.

Мороз В. Д. Самостійна навчальна робота студентів: Моногра

фія / В. Д.Мороз. – Х., 2003. – 64 с.

Щукина Г.И. Активизация познавательной деятельности

учащихся в учебном процессе / Г.И.Щукина. – М.: Просвещение,

– 160 с.

Бойко А.Н. Теория и методика. Формирование воспитывающих

отношений в общеобразовательной школе / А.Н.Бойко. – К.:

Высшая школа, 1991. – 91 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Венгер, О. (2019). Модель розвитку пізнавальної діяльності студента та її теоретичне обґрунтування. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p