Психолого−педагогічна характеристика легкої, помірної, тяжкої та глибокої розумової відсталості

Автор(и)

  • О.В. Гаврилов

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

легка, помірна, тяжка, глибока розумова відсталість, Міжнародна класифікація хвороб, ступінь інтелектуального порушення.

Анотація

У статті подана психолого(педагогічна характеристика розумової
відсталості за ступенем інтелектуального порушення: легкий, помірний,
тяжкий і глибокий; описані діагнози розумової відсталості відповідно до
10(го перегляду Міжнародної класифікації хвороб, прийнятого ВООЗ.

Посилання

Дробинская О.А. Диагностика нарушений развития у детей:

клинические аспекты / О.А.Дробинская. – М.: Школьная

пресса, 2006.

Голдберг Д. Психиатрия в медицинской практике / Д.Голдберг,

С.Бенджемин, Ф.Крид. – К.: Сфера, 1999.

Коркина В.М. Психиатрия / В.М.Коркина, Н.Д.Лакосина,

А.Е.Личко. – М.: Медицина, 1995.

Международная класификация болезней (10(й пересмотр):

Классификация психических и поведенческих расстройств. – К.:

Факт, 1999.

Русских В.В. Олигофрении и смежные формы / В.В.Русских. –

М.: Медучпоссобие, 1969.

The ICD(10 Classification of Mental and Behavioural Disorders

Clinical Descriptions and Diagnostic Guidelines. – Geneva: World

Health Organization, 1992.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гаврилов, О. (2019). Психолого−педагогічна характеристика легкої, помірної, тяжкої та глибокої розумової відсталості. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p