Моделі розвитку особистісної зрілості майбутніх психологів у процесі їх професійної підготовки

Автор(и)

  • Н.М. Дідик

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

особистісна зрілість, майбутній психолог, професійна підготовка.

Анотація

У статті розглядаються моделі розвитку особистісної зрілості майбутніх
психологів у процесі їх навчання у вузі, розкрито методи і форми професійної
підготовки, що сприятимуть формуванню рис зрілої особистості.

Посилання

Андрійчук І. П. Формування позитивної Я&концепції особистості

майбутніх практичних психологів у процесі професійної

підготовки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд.

психол. наук : спец. 19.00.07 “Педагогічна та вікова психоло&

гія” / І. П. Андрійчук. – К., 2003. – 20 с.

Бадалова М. В. Формування в майбутніх психологів інте&

лектуальної готовності до розв’язування консультативних

задач : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол.

наук : спец. 19.00.07 “Педагогічна та вікова психологія” /

М. В. Бадалова. – К., 2004. – 18 с.

Біла О. Г. Психокорекційні можливості методу АСПН (на матеріалі

підготовки психологів&практиків) : автореф. дис. на здобуття

наук. ступеня канд. психол. наук : спец. 19.00.07 “Педагогічна

та вікова психологія” / О. Г. Біла. – К., 2002. – 20 с.

Білуха Т. І. Розвиток особистості майбутнього психолога&

практика засобами корекційно&виховного впливу : автореф. дис.

на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : спец. 19.00.07

“Педагогічна та вікова психологія” / Т. І. Білуха. – Івано&

Франківськ, 2006. – 20 с.

Дмитерко&Карабин Х. М. Вплив смисложиттєвих орієнтацій на

мотиваційну готовність до професійної діяльності майбутніх

психологів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол.

наук : спец. 19.00.07 „Педагогічна та вікова психологія” /

Х. М. Дмитерко&Карабин. – Івано&Франківськ, 2004. – 20 с.

Іваненко Б. Б. Особистісна психокорекція майбутнього

практичного психолога засобами активного соціально&психоло&

гічного навчання: дис. … кандидата психол. наук : 19.00.07 /

Іваненко Богдана Борисівна. – Черкаси, 2005. – 199 с.

Ігнатович О. М. Психологічні особливості творчої самодіяльності

особистості як умови професійної підготовки майбутніх

психологів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд.

психол. наук : спец. 19.00.07 „Педагогічна та вікова психоло&

гія” / О. М. Ігнатович. – К., 2004. – 20 с.

Кравець Г. Ю. Педагогические условия проявления личностной

зрелости студентов в учебно&воспитальном процессе вуза: дис.…

к. пед. н.: 13.00.01. / Г. Ю. Кравець. – Иркутск, 2005. – 182 с.

Кобильник Л. М. Стимулювання процесу самоактуалізації

особистості майбутніх психологів і педагогів / Л. М. Кобиль&

ник // Актуальні проблеми практичної психології: зб. наук.

праць. Ч. 1. – Херсон : ПП Вишемирський, 2008. – С. 175–177.

Міненко О. О. Особистісне змінювання в процесі професійної

підготовки студентів&психологів: дис. … кандидата психол. наук :

00.07 / Ольга Олександрівна Міненко. – К., 2004. – 180 с.

Мова Л. В. Психологічні особливості забезпечення особистісної

самореалізації майбутніх психологів у процесі фахової підготов&

ки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук :

спец. 19.00.07 „Педагогічна та вікова психологія” / Л. В. Мова. –

К., 2003. – 20 с.

Основи практичної психології / [В. Панок, Т. Титаренко,

Н. Чепелєва та ін.]. – К. : Либідь, 1999. – 536 с.

Паскевська Ю. А. Формування мовленнєвої компетентності

майбутніх психологів у процесі професійної підготовки : автореф.

дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : спец.

00.07 „Педагогічна та вікова психологія” / Ю. А. Паскевсь&

ка. – К., 2006. – 20 с.

Пов’якель Н. І. Саморегуляція професійного мислення в системі

фахової підготовки практичних психологів : автореф. дис. на

здобуття наук. ступеня докт. психол. наук : спец. 19.00.07

“Педагогічна та вікова психологія” / Н. І. Пов’якель. – К.,

– 40 с.

Потапчук Л. М. Психологічні особливості становлення особи&

стісної зрілості старшокласників: дис. … кандидата психол.

наук : 19.00.01 / Л. М. Потапчук. – Луцьк, 2001. – 205 с.

Темрук О. В. Розвиток особистісної зрілості майбутнього вчителя у

процесі професійної підготовки: дис. … кандидата психол. наук :

00.07 / Темрук Олена Василівна. – К., 2006. – 198 с.

Тимощук І. Г. Формування морально&етичної відповідальності

особистості майбутнього практичного психолога : автореф. дис. на

здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : спец. 19.00.07 “Пе&

дагогічна та вікова психологія” / І. Г. Тимощук. – К., 2003. – 20 с.

Реан А. А. Психологические проблемы акмеологии. Акмеология

личности / А. А. Реан // Психологический журнал. – 2000. –

№3. – С. 88–95

Усатенко О. Супервізія як метод підвищення професіоналізму

психолога&практика / О. Усатенко // Психологія і суспільство. –

– №2. – С. 168–172.

Шемелюк І. Я. Короткий індекс самоактуалізації та шкала

ясності Я&концепції як показники особистісної зрілості /

І. Я. Шемелюк // Практична психологія та соціальна робота. –

– №6. – С. 26–27.

Яценко Т. С. Основи глибинної психокорекції: феноменологія,

теорія і практика / Тамара Семенівна Яценко. – К. : Вища шк.,

– 382 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Дідик, Н. (2019). Моделі розвитку особистісної зрілості майбутніх психологів у процесі їх професійної підготовки. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p