Програма тренінгу розвитку особистості педагога в умовах “Професійного вигорання”

Автор(и)

  • Н.В. Перегончук

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

програма тренінгу, структура, завдання та етапи тренінгу, тренінгова група, ситуації невизначеності, рефлексія.

Анотація

У статті описується програма тренінгу розвитку особистості педагога
в умовах “професійного вигорання”. Характеризується структура, етапи,
специфіка та режим роботи тренінгової групи. Наведено приклади вправ,
які доцільно використовувати для активізації усвідомлення внутрішніх
рис педагога: здібностей, інтересів, схильностей; засвоєння способів
поведінки та технік саморегуляції у складних професійних ситуаціях.

Посилання

Зеер Э.Ф. Психология профессий: Учебное пособие для студентов

вузов. / Эвальд Фридрихович Зеер. – 2%е изд. Перераб., доп. –

М.: Академический Проект; Екатеренбург: Деловая книга,

– 336 с.

Лушин П.В. Психология личностного изменения как процесс:

теория и практика / П.В.Лушин. – Одесса: Аспект, 2005. – 334 с.

Лушин П. и др. Учимся фасилитировать: Метод. пособие для учи%

телей школ, студентов, преподавателей / П.Лушин и др. –

Кировоград, 2003. – 52 с.

Роджерс К. О групповой психотерапии / Карл Роджерс. – М., 1993.

Ялом И. Теория и практика групповой психотерапии/И.Ялом. –

СПб.: Издательство “Питер”, 2000.

Яценко Т.С. Теорія і практика групової психокорекції: Активне

соціально%психологічне навчання: Навч. посіб. / Тамара

Яценко. – К.: Освіта, 1993. – 207 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Перегончук, Н. (2019). Програма тренінгу розвитку особистості педагога в умовах “Професійного вигорання”. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p