Вивчення професійної відповідальності молодшого медичного спеціаліста

Автор(и)

  • М.Я. Бабич

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-10.%25p

Ключові слова:

відповідальність, самодетермінація, медико-професійна відповідальність, надситуативна активність, самоінтеграція

Анотація

Розглянуто методологічні та теоретичні основи дослідження медично
професійної відповідальності, з’ясовано психологічну структуру цієї
особистісної якості, внутрішні основи відповідальної поведінки студента.
Виділено компоненти, пов’язані з глибинними особистісними утво
реннями, у яких студент цілісно виражається як суб’єкт внутрішньої чи
зовнішньої дії, поведінки та діяльності. З’ясовано, що розвиток
відповідальності відбувається у напрямі гармонізації раціональної,
емоційно мотиваційної та поведінкової її складових.

Посилання

Абульханова Славская К. А. Типология активности лич

ности // Психол. журнал. – 1985. – Т. 6. – № 5. – С. 3 18.

Ананьев Б. Г. О проблемах современного человекознания. –

М.: Наука, 1977. – 380 с.

Боришевский М. Й., Максименко С. Д. О саморегуляции

поведения подростка в процессе учебной деятельности //

Вопр.психологии. – 1977. – № 3. – С. 48 56.

Зеньківський В. В. Проблема психічної причинності //

Історія філософії України. – К.: Либідь, 1993. – С. 429 434.

Коршунова Л. Е. Формирование ответственного отношения

личности к труду в производственном коллективе // Роль

трудовых коллективов в коммунистическом воспитании

трудящихся. Ч. 2. – Л., 1975. – С. 154 165.

Костюк Г. С. Загальна характеристика онтогенезу людської

психіки // Костюк Г. С. Навчально виховний процес і

психічний розвиток особистості / За ред. Л. Н. Проколієн

ко. – К.: Рад. школа, 1989. – С. 70 98.

Костюк Г. С. Розвиток і виховання // Навчально виховний

процес і психічний розвиток особистості / За ред. Л. Н. Про

колієнко. – К.: Рад. школа, 1989. – С. 98 133.

Муздыбаев К. Психология ответственности. – Л.: Наука,

– 240 с.

Налимов В. В. Спонтанность сознания. – М.: Прометей,

– 287 с.

Нечаева Н. П. Формирование ответственного отношения

подростков к учению и коллективной учебной деятельности //

Личность в системе коллективных отношений. – М., 1980. –

С. 172 173.

Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии. – М.: АПН

РСФСР, 1946. – 704 с.

Рубинштейн С. Л. Человек и мир // Проблемы общей

психологии. – М.: Педагогика, 1973. – С. 255 420.

Степанский В. И. Свойство субъективности как предпосылка

личностной формы общения // Вопр. психологи. – 1977. –

№ 5. – С. 98 103.

Татенко В. О. Суб’єктно гентичний підхід і проблема

детермінації психічного розвитку людини // Ментальність.

Духовність. Саморозвиток особистості: Тези доповідей та

матеріали міжнародної науково практичної конференції. м.

Луцьк. 18 23 червня 1994 р. / За ред. О. В. Киричука та ін. –

Київ Луцьк, 1994. – С. 558 559.

Татенко В. О. Проблема розвитку суб’єктивних механізмів

психічної активності в онтогенезі // Актуальні проблеми

психології: Традиції і сучасність. Міжнародні наукові

костюківські читання. Тези конференції 9 11 червня. Т. 1. –

К, 1992. – С. 76 77.

Чудновский В. Э. Нравственная устойчивость личности:

Психологическое исследование. – М.: Педагогика, 1984. –

с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Бабич, М. (2019). Вивчення професійної відповідальності молодшого медичного спеціаліста. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (10). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-10.%p