Формування компонентів самоставлення підлітків в умовах соціальної депривації

Автор(и)

  • С.О. Вільдгрубе

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-10.%25p

Ключові слова:

самоставлення, особистість, підліток, самосвідомість, самооцінка, Я-концепція, депривація.

Анотація

У статті подається теоретичний аналіз наукової літератури з проблеми
самоставлення, порівняльний аналіз компонентів самоставлення.
Приділена увага психологічним факторам формування самоставлення,
особливостям розвитку самоставлення підлітків, позбавлених батьківського
піклування.

Посилання

Максименко С.Д., Максименко К.С, Папуча М.В. Психологія

особистості. – К.: Видавництво ТОВ”КММ”, 2007. – 296 с.

Фельдштейн Д.И. Проблемы возрастной и педагогической

психологи.– М.: Междунар. пед. акад., 1995. – 366 с.

Рубинштейн С.Л.Основы общей психологии. СПб.: Питер,

– 705 с.

Прихожан А.М., Толстых Н.Н. Психология сиротства. 2 е

изд. – СПб.: Питер, 2005. – 400 с.

Особливості психічного розвитку і Образу “Я” дітей сиріт в

інтернатних закладах освіти // Проблеми загальної та

педагогічної психології. Зб. наук. пр. Інституту психології

ім. Г.С.Костюка АПН України / За ред. С.Д.Максименка. –

К., 2003. – Т. 5, ч. 7. – С. 252 255.

##submission.downloads##

Як цитувати

Вільдгрубе, С. (2019). Формування компонентів самоставлення підлітків в умовах соціальної депривації. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (10). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-10.%p