DOI: https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-10.%p

Особливості родинного спілкування як чинника комунікативно–мовленнєвого розвитку дитини дошкільного віку

С.А. Михальська

Анотація


У статті розкрито теоретичні підходи до проблеми родинного
спілкування в психолого педагогічній літературі, чинники та критерії
комунікативно мовленнєвого розвитку дошкільника.


Ключові слова


розвиток спілкування; дошкільник; мовлення; батьки; комунікативно-мовленнєвий розвиток.

Повний текст:

PDF

Посилання


Лисина М. Влияние общения со взрослыми на психическое

здоровье ребенка / М.И.Лисина // Дошкольное воспита

ние. – 1982. – № 8. – С. 43 47.

Общение и речь: Развитие речи у детей в общении со

взрослыми / Под ред. М.И.Лисиной; Науч. исслед. ин т

общей и педагогической психологи Акад. пед. наук СССР. –

М.: Педагогика, 1985. – 208 с.

Пироженко Т.А. Коммуникативно речевое развитие ребенка.

Монография / Т.А.Пироженко. – К.: Нора принт, 2002. –

с.

Практикум по возрастной и педагогической психологии:

Учеб. пособ. для студ. пед. ин тов / А.А.Алексеев, И.А.Ар

хипова, Б.Н.Бабий и др.; Под ред. А.И.Щербакова. – М.:

Просвещение, 1987. – 256 с.

Семиченко В.А. Мистецтво взаєморозуміння. Психологія та

педагогіка сімейного спілкування: Навч. посібник для

студентів вищ. навч. закладів. – 2 ге вид. / В.А.Семиченко,

В.С.Заслуженюк. – К.: Веселка, 1998. – 214 с.

Сорокина Т. О некоторых особенностях общения детей со

взрослыми / Т.Сорокина // Дошкол. воспитание. –1980. –

№5. – С.47 49.

Урунтаева Г.А. Дошкольная психология: Учеб. пособ. для

студ. сред. пед. учеб. заведений / Г.А.Урунтаева. – 4 е изд.,

стереотип. – М.: Академия, 1999. – 336 с.

Урунтаева Г.А. Практикум по дошкольной психологии:

Пособ. для студ. высш. и сред. пед. учеб. заведений /

Г.А.Урунтаева, Ю.А.Афонькина. – 2 е изд., стереотип. – М.:

Издательский центр “Академия”, 2000. – 304 с.

Шаповаленко И.В. Возрастная психология (Психология

развития и возрастная психология) / И.В.Шаповаленко. –

М.: Гардарики, 2005. – 350 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.