Становлення позитивної Я–концепції як мета особистісної адаптації обдарованих дітей молодшого шкільного віку

Автор(и)

  • Ю.В. Паненкова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25p

Ключові слова:

обдарована дитина, особистісна адаптація, позитивна Я концепція, самооцінка, самосвідомість.

Анотація

У статті обґрунтовано теоретичні підходи у дослідженні формування
позитивної Я концепції обдарованих дітей молодшого шкільного віку.

Посилання

Бернс Р. Развитие Я концепции и ее воспитание: Пер. с

англ. – М.: Прогресс, 1986. – 422 с.

Карпенко З.С. Аксіологічна психологія особистості. – Івано

Франківськ: Лілея НВ, 2009. – 512 с.

Кон И.С. В поисках себя: Личность и ее самосознание. – М.:

Политиздат, 1984. – 335 с.

Кон И.С. Открытие “Я”. – М.: Политиздат, 1978. – 367 с.

Посохова С.Т. Психология адаптирующейся личности. –

СПб. : Изд во РГПУ им. А.И.Герцена, 2001. – 240 с.

Роджерс К. Взгляд на психотерапию . Становление человека:

Пер. с анг. – М.: Изд. Группа “Прогресс”, “Универс”, 1994. –

с.

Токарєва Л. Соціалізація і розвиток обдарованої дитини //

Соціальна психологія. – 2006. — №1. – С. 94 102.

Фурман А.В. Психодіагностика особистісної адаптовано

сті. – Тернопіль: Економічна думка, 2000. – 197 с.

Чеснокова И.И. Проблема самосознания в психологии. – М.:

Наука, 1977. – 144 с.

Эриксон Э. Идентичность: юность и кризис. – М., 1996. –

с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Паненкова, Ю. (2019). Становлення позитивної Я–концепції як мета особистісної адаптації обдарованих дітей молодшого шкільного віку. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (9). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%p